صفحه اصلی / ورزشی / کشتی و رزمی / کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال جهان/ دلخانی به مدال برنز نرسید
کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال جهان/ دلخانی به مدال برنز نرسید

کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال جهان/ دلخانی به مدال برنز نرسید

نماینده وزن 63 کیلوگرم ایران با شکست سنگین برابر حریفی از اوکراین از رسیدن به مدال برنز کشتی فرنگی زیر 23 سال قهرمانی جهان بازماند.

کشتی فرنگی

به گزارش کسب و کار نیوز، در ادامه رقابت‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان در رومانی، میثم دلخانی نماینده وزن ۶۳ کیلوگرم ایران در دیدار رده‌بندی و برای کسب مدال برنز جهان به مصاف مصاف الکساندر هروشین نایب قهرمان جوانان جهان از اوکراین رفت و در پایان با نمایشی ضعیف و دور از انتظار در حالیکه ۳ دقیقه و ۱۵ ثانیه از زمان مبارزه گذشته بود با امتیاز عالی و با نتیجه ۱۲ بر ۴ شکست خورد و به عنوان پنجمی بسنده کرد.

 دلخانی پیش از این روز گذشته(دوشنبه) و در جریان دیدارهای مقدماتی در دور اول مقابل ایهور بلیاک از بلاروس با نتیجه ۹ بر صفر پیروز شد. وی در دور دوم رامیز ممدوف از آذربایجان را با نتیجه ۵ بر ۴ مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد اما در این مرحله مقابل کاتساکی اندو از ژاپن با نتیجه ۶ بر ۳ شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد. 

دیگر نماینده ایران در ۵ وزن نخست علی‌اکبر یوسفی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم است که امشب(سه‌شنبه) برای کسب مدال برنز به مصاف کونستا مائین پای از فنلاند می‌رود.

رضاخدری در ۵۵ ، چوبچیان در ۷۷ و مهدی فلاح در وزن ۸۷ کیلوگرم نیز دیگر نمایندگان ایران در ۵ وزن نخست این رقابت ها بودند که از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

ایران در پنج وزن دوم نیز ۴ شانس مدال برنز دارد که مسابقات آنها فردا برگزار می شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سعید حسنی‌پور

المپیک گل سرسبد کاراته ایران است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سعید حسنی‌پور درباره آخرین وضعیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.