صفحه اصلی / استان ها / خراسان رضوی / راه‌اندازی کمیسیون سرمایه‌گذاری گردشگری در خانه صنعت خراسان رضوی
راه‌اندازی کمیسیون سرمایه‌گذاری گردشگری در خانه صنعت خراسان رضوی

سرپرست معاونت سرمایه‌گذاری خراسان رضوی خبر داد:

راه‌اندازی کمیسیون سرمایه‌گذاری گردشگری در خانه صنعت خراسان رضوی

سرپرست معاونت سرمایه‌گذاری خراسان رضوی گفت: کمیسیون سرمایه‌گذاری گردشگری و صنایع دستی در خانه صنعت و معدن استان خراسان رضوی راه‌اندازی می‌شود.

سرمایه‌گذاری

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، احمد دیناری سرپرست معاونت سرمایه‌گذاری این اداره کل امروز ۲۲ آبان ماه در این باره گفت: در جلسه‌ای که با اعضای خانه صنعت و معدن استان داشتیم این تصمیم گرفته شد. 

وی با بیان این که بیش از ۶ هزار نفر از مالکان و سهامداران و سرمایه گذاران استان عضو خانه صنعت و معدن خراسان رضوی هستند، افزود: بعضی از آن ها در پروژه‌های سرمایه گذاری گردشگری به ویژه در حوزه واحدهای اقامتی برای تامین تجهیزات و امکانات مورد نیاز خود به ناچار باید به سراغ واسطه‌های مختلف و متعدد رفته و مجبور به پرداخت هزینه های گزاف می شوند. 

سرپرست معاونت سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی ادامه داد: یکی از ماموریت های اصلی این کمیسیون برقراری ارتباط مستقیم بین تولیدکنندگان و پروژه های سرمایه گذاری گردشگری و صنایع دستی خواهد بود تا با توجه به رویکرد اصلی این کمیسیون شاهد توسعه تولید و کارآفرینی در عرصه پروژه های گردشگری و منابع اصلی تامین کنندگان خدمات آنها باشیم. 

دیناری افزود: جلسات کارشناسی مختلفی در این خصوص برگزار و محورهای اصلی فعالیت کمیسیون در ذیل خانه صنعت و معدن استان تعیین و با رویکرد حمایتی و توسعه تولید و کارآفرینی و اشتغال به کار خود ادامه خواهد داد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سفال و کاشی

مرمت ۱۰۰ قطعه سفال و کاشی زرین‌فام در سال ۹۸

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,مژگان موسی‌زاده با بیان این مطلب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.