صفحه اصلی / استان ها / خراسان شمالی / ادعای سه اداره برای مالکیت موزه حیات وحش پردیسان بجنورد
ادعای سه اداره برای مالکیت موزه حیات وحش پردیسان بجنورد

ادعای سه اداره برای مالکیت موزه حیات وحش پردیسان بجنورد

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست خراسان‌شمالی با اشاره به پروژه نیمه کاره موزه حیات وحش پردیسان در پارک ملی باباامان بجنورد گفت: تا زمانیکه وضعیت سند و مالکیت زمین‌های این پروژه مشخص نشود این اداره‌کل حاضر به هزینه کرد اعتبار در این پروژه نیست.

حیات وحش

«علی‌اصغر مطهری» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به این‌که ساخت موزه حیات وحش پردیسان در پارک باباامان سال‌های گذشته آغاز شده است، افزود: این اداره کل در ابتدا اقدام به شروع ساخت کرد و این پروژه هم‌اکنون بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی ادامه داد: این اداره‌کل مالکیت عرصه این پروژه را خواهان است اما اداره‌کل منابع طبیعی و شهرداری نیز آن را خواهان هستند و ادعای مالکیت آن را دارند.

مطهری اظهار کرد: اما از آنجایی‌که این اداره‌کل در این محل هزینه‌های زیادی را انجام داده مالکیت به حق آن متعلق به محیط زیست خراسان‌شمالی است.

وی با بیان این‌که تکمیل این پروژه نیازمند هزینه‌کرد اعتبار زیادی است، تصریح کرد: بنابراین می‌توان آن را به بخش خصوصی واگذار کرد و نظارت بر مدیریت آن داشت.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: تاکنون بخش خصوصی نیز اعلام آمادگی برای تکمیل این پروژه کرده است اما به‌علت این‌که مالکیت آن مشخص نیست پا پس کشیده است.

وی تصریح کرد: در حقیقت بخش خصوصی وارد اجرای پروژه‌هایی می‌شود که متولی داشته باشد تا برای اجرای آن دلگرم باشد اما این پروژه فاقد چنین ظرفیتی است.

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست خراسان‌شمالی یادآور شد: شهرداری نیز یکی از حوزه‌هایی بوده که  برای سرمایه‌گذاری در این پروژه اعلام آمادگی کرده است اما به‌صورت شفاهی بوده و عملی وارد عرصه نشده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وضعیت فروش شیر

وقتی وضعیت فروش شیر از دامداران خراسان شمالی دوباره شیر تو شیر می شود

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حسینعلی حصاری با اشاره به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.