صفحه اصلی / استان ها / چهارمحال و بختیاری / مادر شهیدان اسلامی به فرزندان شهیدش پیوست
مادر شهیدان اسلامی به فرزندان شهیدش پیوست

مادر شهیدان اسلامی به فرزندان شهیدش پیوست

حاجیه خانم «سکینه کجوئی» مادر شهیدان حسین و سلیمان و مادربزرگ روحانی شهید علی سلیمانی در سن 87 سالگی دعوت حق را لبیک گفت.

به گزارش خبرنگار کسب و کار،شهید حسن اسلامی در سال ۱۳۴۱دیده به جهان گشود و دانشجوی دوره کاردانی در رشته امور پرورشی و مشغول خدمت در آموزش و پرورش بود. وی در دی ماه ۱۳۶۵ با سمت فرمانده گروهان بر اثر اصابت ترکش در شلمچه شهید شد. شهید سلیمان اسلامی نیز یکسال بعد در اسفند ۱۳۶۶ با سمت فرمانده گروهان به مقام رفیع شهادت نائل شد.
اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی درگذشت این مادر صبور را تسلیت گفت.
متن این پیام به شرح زیر است:
انا لله و انا الیه راجعون
مقام معظم رهبری: بدانید امروز در هیچ جای‌ دنیا زنانی مثل این مادران شهدای ما، که مادر دو شهید، مادر سه شهید، مادر چهار شهید باشند، نیستند.
خبر درگذشت مادری گرامی و مهربان مرحومه مغفوره حاجیه خانم سکینه کجوئی، نماد ایمان، صبر و مادر سرداران شهید حسن و سلیمان اسلامی و مادربزرگ روحانی شهید علی سلیمانی عمیقا موجب تالم و تاثر خاطر گردید.
آن مرحومه خالصانه و برای رضایت حق از عزیزترین سرمایه های خویش گذشت تا ارواح قدسی آن طائران ملکوت،حافظ و پاسدار نظام و میهن اسلامی مان باشند. به روح این سفر کرده و ارواح تابناک فرزندان شهیدش درود می فرستیم.
اینجانب مصیبت وارده را به خانواده محترم و مردم شهید پرور شهرستان فارسان تسلیت گفته و از خداوند رحمان برای آن مرحومه رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.
شایان ذکر است، مراسم هفتمین روز بزرگداشت این مادر شهید روز پنجشنبه ۳ آبان ماه از ساعت ۱۳:۳۰ لغایت ۱۵ در سالن گلزار شهدای شهرستان فارسان برگزار می‌شود.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.