صفحه اصلی / استان ها / چهارمحال و بختیاری / پدیده اربعین موجبات دشمن افکنی را فراهم کرده است
پدیده اربعین موجبات دشمن افکنی را فراهم کرده است

نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرکرد در شورای فرهنگ عمومی استان عنوان کرد

پدیده اربعین موجبات دشمن افکنی را فراهم کرده است

شهرکرد-هومن نجاتی: نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه ظرفیت اربعین یک پدیده بزرگ محسوب می‌شود، افزود: این پدیده معجزه‌ای از سوی خداوند است که موجب دشمن افکنی می شود.

به گزارش کسب و کار نیوز، حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام شامگاه چهارشنبه در ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره برخی هنجار شکنی ها در مناطق گردشگری استان گفت: گردشگری یکی از مسائل بسیار مهم اقتصاد هر کشور است و هرگونه ایجاد محدودیت برای گردشگری ضربه ای به اقتصاد کشور و به طبع استان وارد می کند اما مسئله این است که گردشگران به سلامت وارد یک منطقه گردشگری بشوند و به سلامت نیز خارج شوند و عامل ایجاد ناهنجاری نباشند.
حجت الاسلام نکونام افزود: در بحث گردشگری هر منطقه ، افرادی که به اسم گردشگری و تفریح وارد یک منطقه می شوند اما باعث ایجاد ناهنجاری و آلوده شدن منطقه می شوند باید با آنها برخورد قانونی صورت گیرد و نباید اجازه دهیم فرهنگ دینی، انسانی و سنتی مان به فرهنگ غربی و بیگانه تبدیل شود.
امام جمعه شهرکرد تأکید کرد:نهادهایی که مجوز گردشگری صادر می کنند در صورت بروز هرگونه تخلف و هنجار شکنی در منطقه باید برخورد قانونی صورت گیرد.
نکونام در ادامه با اشاره به مسئله اربعین گفت: بالندگی اربعین نیازمند کمک‌های مردمی است، دستگاه‌های دولتی هم باید در حد توان خود در این عرصه رسالت خود را ایفا کنند.
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه ظرفیت اربعین یک پدیده بزرگ محسوب می‌شود، افزود: این پدیده معجزه‌ای از سوی خداوند است که موجب دشمن افکنی می شود.
حجت الاسلام نکونام با اشاره به جمع آوری کمک های مردمی برای اربعین حسینی افزود:باید شرایطی فراهم شود تا مردم بتوانند از راه‌های کمک کردن برای اربعین حسینی مطلع شوند، همچنین باید این ستاد با ظرفیت مردمی تقویت شود و دستگاه‌های اجرایی استان نیز در حدی که امکان دارد کمک کنند.
حجت‌الاسلام نکونام با اشاره به لزوم ارائه گزارش برنامه‌های فرهنگی استان، تصریح کرد: این گزارشات حاکی از تلاشگری استان در زمینه فرهنگ بوده که لازم است تمامی برنامه‌های فرهنگی استان جنبه خبری پیدا کند تا علاوه بر آثار روحی و روانی، مشوقی برای مردم باشد که در این زمینه تلاش کنند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.