رئیس پارک فناوری خراسان شمالی منصوب شد

با حکم وزیر علوم؛

رئیس پارک فناوری خراسان شمالی منصوب شد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی، دکتر مهران گرمه‌ای را به سمت رئیس پارک علم و فناوری استان خراسان شمالی منصوب کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، در حکم دکتر منصور غلامی خطاب به دکتر گرمه‌ای آمده است: “با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جناب‌عالی و بر اساس پیشنهاد معاون پژوهش و فناوری به موجب این حکم به سمت رئیس پارک علم و فناوری استان خراسان شمالی منصوب می‌شوید.

امید است با تعامل مؤثر با مدیریت استان و سایر دستگاه‌های اجرایی شرایط مناسب را برای توسعه پارک و حل مشکلات پیش روی شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان فراهم آورید و ایجاد روابط مؤثر و هدفمند با دانشگاه‌های استان را برای بهره‌گیری دانشگاهیان از ظرفیت‌های پارک علم و فناوری در صدر برنامه‌های خود قرار دهید.

انتظار می‌رود با ارزیابی شرایط موجود پارک علم و فناوری خراسان شمالی در اعتلای جایگاه آن اهتمام ورزید و زمینه ارتقای کمّی و کیفی خدمات و حمایت‌های مورد نیاز توسعه کسب و کار مؤسسات و بهره‌گیری از ظرفیت‌های بخش خصوصی وغیردولتی را مهیا کنید. مشارکت و ایفای نقش مؤثر در ارتقای زیست‌بوم نوآوری و کارآفرینی منطقه، همکاری با نقش‌آفرینان اصلی این زیست‌بوم و توجه خاص به توسعه کمّی و کیفی مؤسسات مستقر در پارک از دیگر موضوعات مهمی است که ضرورت دارد مورد توجه جنابعالی و همکاران در پارک علم و فناوری خراسان شمالی قرار گیرد.

امید است با توکل به خداوند سبحان و پیروی از آموزه‌های اسلامی و مبانی علمی مأموریت‌ها و وظایف محوّله را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های مصوّب دولت تدبیر و امید و طرح‌های پیشنهادی به مجلس محترم شورای اسلامی اجرا و با جلب همکاری دانشگاهیان و صاحبنظران در مراکز دولتی و خصوصی حوزه فناوری نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری ایفا نمایید”.

بر اساس اعلام روابط عمومی وزارت علوم، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در نامه جداگانه‌ای از خدمات دکتر علی اصغر پیله‌ور رئیس سابق پارک علم و فناوری استان خراسان شمالی در زمان تصدی این پارک علمی قدردانی کرد.”

دکتر مهران گرمه‌ای متولد بجنورد، تحصیل کرده دانشگاه علم و صنعت ایران و عضو هیات علمی دانشگاه بجنورد است. وی در زمینه مدیریت ارتباط با صنعت، پژوهش و آموزش در دانشگاه سابقه فعالیت داشته و ریاست آزمایشگاه تخصصی آپای بجنورد در زمینه امنیت سایبری را در سابقه اجرایی خود دارد.
در سوابق پژوهشی دکتر گرمه‌ای، انتشار مقاله در مجلات معتبر و ارائه مقاله در کنفرانس‌های بین‌المللی و تالیفات و ترجمه‌های متعدد دیده می‌شود. در کارنامه دکتر گرمه‌ای علاوه بر سوابق دانشگاهی، سابقه فعالیت و مدیریت موفق در بخش خصوصی نیز وجود دارد.

همچنین مطالعه کنید:

پردیس‌های علم و فناوری مشترک بین پارک‌ها و صنایع راه اندازی می شود/رفع نیازهای بومی و منطقه‌ای با توسعه دانش بنیان ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، سجاد محمدعلی نژاد با اشاره به نام گذاری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.