صفحه اصلی / اصناف / برندها / شرکت چینی هوآوی هزینه های بیشتری در مقایسه با اپل در بخش تحقیقات دارد
شرکت چینی هوآوی هزینه های بیشتری در مقایسه با اپل در بخش تحقیقات دارد

شرکت چینی هوآوی هزینه های بیشتری در مقایسه با اپل در بخش تحقیقات دارد

شرکت چینی هوآوی سرمایه گذاری بیشتری در بخش تحقیق و توسعه نسبت به رقیب قدرتمند خود داشته است. اطلاعات منتشر شده مربوط به رتبه بندی سرمایه‌گذاری تحقیق و توسعه صنعتی در اروپا (EU Industrial R&D Investment Scoreboard) است و طبق ادعای این بخش هوآوی در رتبه ششم قرار گرفته در حالی که کمپانی قدرتمند اپل هفتم است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از کالاسودا، شرکت چینی هوآوی را باید یک برند جوان از زادگاه برند های با کیفیت پایین تر دانست اما این برند قدرتمند که در حال حاضر رقابت بسیار خوبی با اپل و سامسونگ دارد مسیر پیشرفت را به خوبی پیدا کرده و بدون شک تا سال های بسیار زیادی قطب سازنده های موبایل خواهد بود.

شرکت چینی هوآوی چه مسیری را برای پیشرفت در نظر گرفته است؟
هوآوی در سال های اخیر روی دو موضوع تمرکز خاصی داشته تا در روز هایی که برند های موبایل محصولات خود را خالی از ویژگی های جدید روانه بازار می کنند با تکیه بر نوآوری‌های تکنولوژیک بر پایه هوش مصنوعی و رابط کاربری منحصر به فرد خود شرایط بسیار خوبی را برای کاربران پدید آورده است. باید به بخش تحقیق و توسعه این برند تبریک گفت زیرا در روز هایی که شرکت‌های فعال در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند، قابلیت‌های توسعه یافته بر پایه هوش مصنوعی را از طریق بسته‌های نرم‌افزاری یا بروزرسانی‌ها در اختیار کاربران قرار داده‌اند این برند چینی شرایط بسیار خاصی و دست نیافتنی را برای کاربران رقم زده است.

بسیاری از کارشناسان حوزه فناوری اعتقاد دارند تا سال ۲۰۲۲ میلادی بیش از ۸۰ درصد گوشی های هوشمند با قابلیت های هوش مصنوعی در اختیار کاربران قرار می گیرند و هوآوی در این زمینه پیشتاز خواهد بود.

رابط کاربری EMUI 9.0 ؛ محصول جدید شرکت چینی هوآوی
شرکت چینی هوآوی آخرین رابط کاربری گوشی های خود را به زودی با اندروید ۹ در اختیار کاربران قرا می دهد. بر طبق ادعای این شرکت رابط کاربری جدید این برند تجربه کاربری بهینه ای را ارائه می‌دهد که ساده، لذت‌بخش و پایدار بوده و متمایز از تجربه‌ای است که در استفاده از دیگر سیستم‌عامل‌های موجود در بازار، شاهد هستیم. جدیدترین نسخه سیستم‌ عامل ارائه شده از سوی هواوی، ۱۲٫۹ درصد سریع‌تر از نسخه‌های قبلی بوده و قادر است اپلیکیشن‌ها را با سرعت بالاتری اجرا کند، البته هوآوی همچنان در ابتدای مسر قرار دارد و مسیر تکامل این رابط کاربری بسیار طولانی خواهد بود. این مسیر از نسخه ۱٫۰ این رابط کاربری در سال ۲۰۱۲ میلادی آغاز شده و حالا EMUI 9.0 به عنوان بهترین نسخه، آماده بهره‌برداری است.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.