صفحه اصلی / ورزشی / کشتی و رزمی / آزادکار۱۸ ساله تیم ملی: جواب اعتماد خادم را می‌دهم/ ترسی از مبارزه با عنوان داران جهان ندارم
آزادکار۱۸ ساله تیم ملی: جواب اعتماد خادم را می‌دهم/ ترسی از مبارزه با عنوان داران جهان ندارم

آزادکار۱۸ ساله تیم ملی: جواب اعتماد خادم را می‌دهم/ ترسی از مبارزه با عنوان داران جهان ندارم

آزادکار وزن 65 کیلوگرم تیم ملی که با 18 سال سن برای حضور در رقابت های جهانی مجارستان انتخاب شده گفت: ترسی از رویارویی با عنوان داران جهانی ندارم و با تمام توان مبارزه می کنم تا بهترین نتیجه را کسب کنم.

امیر حسین مقصودی تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران

امیرحسین مقصودی در گفتگو با ایسنا، درباره وضعیت خود در آستانه اولین حضور در رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان در رده بزرگسالان اظهار کرد: خوشبختانه تمرینات بسیار خوبی را زیر نظر کادر فنی تیم ملی برگزار کردیم و به لحاظ آمادگی بدنی در وضعیت بسیار خوبی قرار دارم. آماده‌ام تا در اولین تجربه ام در رقابت های قهرمانی جهان بهترین نمایش را داشته باشم و ان‌شاءالله دل هموطنانم را شاد کنم.

آزادکار وزن ۶۵ کیلوگرم تیم ملی اعزامی به رقابت های جهانی مجارستان در پاسخ به این سوال که آیا این انتظار را داشت که در سن ۱۸ سالگی به رقابت های جهانی اعزام شود یا خیر، گفت:قطعا چنین انتظاری را نداشتم و فکر نمی کردم که رسول خادم و شورای فنی من را برای وزن ۶۵ کیلوگرم انتخاب کنند. جا دارد از آن ها بخاطر اعتمادی که به من کردند تشکر کنم و تمام توانم را به کار می گیرم و بر روی تشک می جنگم تا با کسب بهترین نتیجه جواب خوبی به اعتماد کادر فنی بدهم.

وی خاطرنشان کرد: پس از آنکه در رقابت های جوانان جهان که یک ماه پیش برگزار شد به مدال نقره رسیدم به اردوی تیم ملی آمدم و پس از چند جلسه تمرین، به من گفتند اگر بتوانی خوب خودت را نشان بدهی و تمرین کنی احتمال دارد برای رقابت های جهانی انتخاب شوی. خدا را شکر توانستم اعتماد کادر فنی را جلب کنم و به عنوان نماینده ایران در این رقابت ها معرفی شوم.

مقصودی با تاکید بر اینکه ترسی از رویارویی با عنوان داران جهانی ندارد گفت: رسول خادم به من گفت تو را به این مسابقات می بریم و انتظار داریم خودت را نشان بدهی و دست پر به ایران برگردی. خادم زحمات زیادی برای کشتی گیران می کشد و امیدوارم بتوانم جواب اعتمادش را به خوبی بدهم. خوشبختانه حضور در رقابت های آسیایی و جهانی جوانان تجربه بسیار خوبی برایم بود و تاثیر زیادی داشت تا آماده حضور در رقابت های جهانی مجارستان شوم.

دارنده مدال های طلای نوجوانان جهان، نقره جوانان جهان و برنز جوانان آسیا با بیان اینکه در هر میدانی به دنبال کسب بهترین نتیجه است، خاطرنشان کرد: در این رقابت ها هم به چیزی جز کسب خوشرنگ ترین مدال فکر نمی کنم و می خواهم با کسب نتیجه ای خوب جواب زحمات خودم، مربیانم و کادر فنی تیم ملی را بدهم. رقبای بسیار خوبی از آذربایجان، آمریکا،روسیه و گرجستان دارم اما آماده ام با تمام توان بر روی تشک مبارزه حاضر شوم.

وی در پایان گفت: از مربیانم رسول دهقان نژاد و عمویم که زحمات زیادی برایم کشیدند تشکر می کنم و امیدوارم بتوانم بادست پر به ایران بازگردم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سعید حسنی‌پور

المپیک گل سرسبد کاراته ایران است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سعید حسنی‌پور درباره آخرین وضعیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.