صفحه اصلی / سرخط خبرها / واکنش تند بستگان مسی به انتقادهای اسطوره آرژانتین
واکنش تند بستگان مسی به انتقادهای اسطوره آرژانتین

واکنش تند بستگان مسی به انتقادهای اسطوره آرژانتین

حملات لفظی «دیه گو مارادونا» اسطوره فوتبال آرژانتین به «لیول مسی» فوق ستاره آبی اناری پوشان، واکنش تند یکی از بستگان مسی را در پی داشت.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، روزنامه میرر انگلیس روز یکشنبه نوشت: مرد افسانه ای فوتبال آرژانتین روز گذشته در اظهارنظری مدعی شد که لیونل مسی فوق ستاره بارسلونا برای کاتالان ها جور دیگری بازی می کند و در ادامه اذعان کرد که رهبر ساختن از کسی که پیش از هر بازی، ۲۰ بار از سرویس بهداشتی استفاده می کند، کار بیهوده ای است.
مارادونا که با شاهکارهای خود در تیم ملی آرژانتین به اسطوره ای تمام نشدنی برای مردم کشورش بدل شده است در ادامه اظهارات خود اذعان داشت که در صورتی که بار دیگر هدایت آلبی سلسته را عهده دار شود، هرگز از مسی دعوت نخواهد کرد.
این در حالی است که به دنبال حملات لفظی مارادونا به فوق ستاره این روزهای تیم ملی آرژانتین؛ یکی از اعضای خانواده مسی، مارادونا را به درگیر بودن با مشکلات اضافه وزن و همچنین مشکلات بزرگ تری همچون اعتیاد به مواد مخدر و الکل نیز متهم کرد.
ماکسی بیانکوچی پسرعموی مسی در واکنش به اظهارات مارادونا تصریح کرد: بی اعتبار کردن لئو نشانه نادانی است، واقعا ناراحت کننده است که شخصی که خود را یک رهبر می داند، به خود اجازه می دهد در مورد بازیکنی که در حال حاضر یکی از بهترین های آرژانتین از گذشته تا به امروز است، با چنین لحنی صحبت کند.
در این بین، «آلبا لیانس» یکی از وکلای مشهور آمریکای جنوبی نیز نوشت: انتقادات از سوی یک معتاد به مواد مخدر هیچ ارزشی ندارد.
مسی پس از حذف آرژانتین از مرحله یک هشتم جام جهانی ۲۰۱۸ به دست فرانسه قهرمان جام؛ از حضور در ترکیب تیم ملی کشورش امتناع کرده و مارادونا که همواره مسی را مورد ستایش قرار می داده است، از مردم آرژانتین خواست تا دیگر از مسی بت نسازند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.