صفحه اصلی / استان ها / خراسان رضوی / دستگیری باند تهیه و توزیع ۱۰ هزار تومانی‌های تقلبی

دستگیری باند تهیه و توزیع ۱۰ هزار تومانی‌های تقلبی

سرپرست فرماندهی انتظامی خراسان رضوی از دستگیری اعضای باند تهیه و توزیع اسکناس‌های 10 هزار تومانی تقلبی در مشهد و قوچان خبر داد.

پول

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از پایگاه خبری پلیس خراسان رضوی، ابراهیم قربان‌زاده با اعلام این خبر، اظهار کرد: از چندی قبل گزارش‌هایی مبنی بر توزیع اسکانس‌های تقلبی در شهرهای مشهد، قوچان و فاروج به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و با توجه به اهمیت موضوع دستورات لازم برای پیگیری سریع این پرونده و شناسایی و دستگیری عاملان این اقدام مجرمانه صادر شد.

وی ادامه داد: در حالی که کاراگاهان پلیس آگاهی طرح ویژه‌ای را برای پیگیری سریع این پرونده آغاز کرده بودند کاراگاهان پلیس آگاهی قوچان در عملیاتی علمی و با ردزنی‌های اطلاعاتی یکی از عاملان اصلی این باند که جوانی ۲۷ ساله بود را چهره‌زنی و مورد شناسایی قرار دادند.

سرپرست فرماندهی انتظامی خراسان رضوی تصریح کرد: کاراگاهان پلیس آگاهی قوچان پس از کنترل و مراقبت‌های پوششی متهم را دستگیر و در بازرسی از او ۲۵ میلیون ریال اسکناس صدهزارریالی تقلبی کشف کردند.

وی خاطرنشان کرد: متهم که در برابر شواهد و ادله موجود راهی جز بیان حقیقت نمی‌دید۲ همدست خود را به پلیس معرفی و کاراگاهان پلیس آگاهی قوچان در اقدامی ضربتی ۲ متهم دیگر پرونده را در مشهد دستگیر کردند.

قربان‌زاده با اشاره به کشف ۲۸ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال اسکناس ۱۰ هزار تومانی در مخفیگاه متهمان در مشهد، اضافه کرد: تحقیقات تخصصی در این باره برای کشف دیگر ابعاد و زوایای پنهان پرونده و شناسایی و دستگیری اعضای باند تهیه و توزیع اسکناس های ۱۰ هزار تومانی تقلبی ادامه داد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سفال و کاشی

مرمت ۱۰۰ قطعه سفال و کاشی زرین‌فام در سال ۹۸

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,مژگان موسی‌زاده با بیان این مطلب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.