صفحه اصلی / ورزشی / کشتی و رزمی / درخشان: از نحوه برخورد با بازنشته‌ها گلایه کردیم/ میز و صندلی‌ام را برای تحویل تمیز کردم
درخشان: از نحوه برخورد با بازنشته‌ها گلایه کردیم/ میز و صندلی‌ام را برای تحویل تمیز کردم

قانون جدید فقط شامل روسای بازنشسته فدراسیون‌ها نیست

درخشان: از نحوه برخورد با بازنشته‌ها گلایه کردیم/ میز و صندلی‌ام را برای تحویل تمیز کردم

رییس فدراسیون جودو با بیان اینکه قانون منع ادامه فعالیت بازنشسته‌ها در ورزش فقط مختص به روسای فدراسیون‌ها نیست و همه در هر پست و مقامی باید از قانون تبعیت کنند گفت: از نحوه برخورد با بازنشسته‌ها گلایه داریم.

محمددرخشان

محمد درخشان در گفت و گو با ایسنا، درباره جلسه برخی روسای بازنشسته فدراسیون های ورزشی با داورزنی معاون وزیر ورزش و اینکه عنوان شد در این جلسه برخی گلایه‌ها عنوان شده است، اظهارکرد: گلایه درباره اصل قانون منع ادامه به کار بازنشستگان نبود چرا که وزارت ورزش این قانون را وضع نکرده و مجری قانون است اما گلایه‌ها درباره‌ی نحوه برخورد رسانه‌ها و بطور کلی جو عمومی کشور علیه بازنشستگان بود.

رییس فدراسیون جودو افزود: به هر حال بازنشستگان ۳۰ سال به کشور خدمت کرده‌اند و خیلی از آن‌ها رفتند و باز دعوت به همکاری شدند. نباید جو به گونه‌ای باشد که بازنشستگی جرم تلقی شود. این‌ها افرادی هستند که سال‌ها برای کشور کار کرده‌اند و از آن‌ها خواسته شده تا باز هم به کشور خدمت کنند، الان هم قانون می‌گوید دیگر نمی‌توانند به کار ادامه دهند بنابراین نباید اینگونه تلقی شود که این‌ها مفسد هستند.

وی خاطرنشان کرد: نباید بد بدرقه باشیم. با این رفتارها احساس ما این است که بد بدرقه هستیم. چرا که برخی با زبان تهدید صحبت میکنند یا اینکه سعی می‌کنند طوری وانمود کنند که مدیران بازنشسته دنبال دور زدن قانون هستند. ما از این موارد و برخوردها گلایه داریم و با تبعیت از قانون و اجرای آن هیچ مشکلی نداریم.

درخشان با تاکید دوباره بر اینکه آماده رفتن از فدراسیون جودو است گفت: من حتی میز و صندلی‌ام را نیز تمیز کرده‌ام تا نفر بعدی بر روی میز و صندلی تمیز کار کند اما بی احترامی به افرادی که سال‌ها کار کرده‌اند و زحمت کشیده‌اند زیبنده ورزش ما نیست. افراد زیادی در بخش‌های مختلف کشور باید با اجرای این قانون از ادامه کار کنار بروند و در ورزش نیز این قانون فقط شامل روسای بازنشسته نمی شود و همه باید از قانون تبعیت کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سعید حسنی‌پور

المپیک گل سرسبد کاراته ایران است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سعید حسنی‌پور درباره آخرین وضعیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.