صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / نیاز بیش از ۲۶ میلیارد تومانی خوابگاه‌های دانشگاه تهران در حوزه تعمیر و تجهیز

مدیرکل امور خوابگاه‌ها خبر داد:

نیاز بیش از ۲۶ میلیارد تومانی خوابگاه‌های دانشگاه تهران در حوزه تعمیر و تجهیز

مدیرکل امور خوابگاه‌های دانشگاه تهران از نیاز بیش از ۲۶ میلیارد تومانی خوابگاه‌های این دانشگاه در حوزه تعمیر و تجهیز خبر داد و گفت: امیدوار هستیم بنیاد حامیان این دانشگاه بتواند کمک‌های خوبی در عرصه جبران این منابع داشته باشد.

به گزارش کسب و کار نیوز، دکتر محمد اسماعیلی در مراسم آیین گزارش پویش تامین تجهیزات کوی دانشگاه تهران که امروز در تالار اندیشه این دانشگاه برگزار شد، با اشاره به کمبود امکانات و تجهیزات در بخش‌های اداری و پشتیبانی خوابگاه‌های دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: سال ۹۶ لیستی از نیازها و منابع تجهیزاتی خوابگاه‌های دانشجویی این دانشگاه تهیه کردیم اما متاسفانه به دلیل کمبود منابع نتوانستیم این وسایل را تجهیز کنیم. در واقع به طور کلی بیش از ۲۶ میلیارد تومان برای تامین نیازهای ضروری خوابگاه دانشجویان دانشگاه تهران مورد نیاز است.

وی در ادامه بر ضرورت برگزاری فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی در کوی دانشگاه تهران تاکید کرد و گفت: براساس برآوردی که صورت گرفته مبلغ ۱۱ میلیارد ریال بودجه برای انجام این فعالیت‌ها در دانشگاه تهران احتیاج داریم که امیدواریم این اعتبار با کمک خیرین و نیک‌اندیشان دانشگاه تامین شود.

مدیرکل امور خوابگاه‌های دانشگاه تهران قدمت خوابگاه‌های این دانشگاه را بالای ۷۰ سال عنوان کرد و گفت: متاسفانه به دلیل قدمت بالای بسیاری از این خوابگاه‌ها سیستم‌ها، تجهیزات و منابع بخش پشتیبانی فرسوده شده است و نیازمند بودجه قابل توجه برای نوسازی و بازسازی این مکان‌ها هستیم. همان‌طور که عنوان شد منابع لازم برای تجهیز این مکان‌ها بیش از ۲۶ میلیارد تومان است.

دکتر اسماعیلی با اشاره به کمک‌های بنیاد حامیان دانشگاه تهران در حوزه تجهیز منابع خوابگاه‌های این دانشگاه خاطرنشان کرد: در سال جاری به کمک این بنیاد بسیاری از کمبودهای دانشجویان در خوابگاه‌های دانشجویی را از نظر موکت، پرده، میز، صندلی، یخچال و برخی منابع دیگر تجهیز نمودیم که امیدوار هستیم کمک‌های خیرین ادامه داشته باشد.

در ادامه این مراسم دکتر محمود نیلی احمدآبادی رئیس دانشگاه تهران برگزاری جلسات با خیرین و نیک‌اندیشان این دانشگاه را غنیمت و دارای انرژی مثبت توصیف کرد و گفت: دوران دانشجویی یکی از تعیین‌کننده و موثرترین دوران هر فردی در زندگی به شمار می‌رود. بنابراین کسانی که در خوابگاه‌ها اسکان پیدا می‌کنند روزها و شب‌های خود را در این مکان‌ها می‌گذرانند بنابراین کمک به تجهیز، تاسیس و توسعه این مکان‌ها که از سوی خیرین صورت می‌گیرد، ارزشمندترین کاری است که آنها در زندگی انجام می‌دهند.

وی در ادامه تصریح کرد: خوشبختانه بنیاد حامیان دانشگاه تهران کمک‌های بسیار ارزشمندی در عرصه توسعه خوابگاه‌های دانشجویی این دانشگاه انجام داده است به طوری که ما در کوی دانشگاه شاهد فعالیت‌های ارزشمند آنها برای تامین رفاه دانشجویی هستیم و لازم است دانشجویان نیز این کمک‌های خیرین را ارج نهاده و در حفظ و نگهداری تجهیزات خوابگاهی کوشا باشند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.