صفحه اصلی / دسته بندی نشده / ده‌بزرگی قهرمان کشتی فرنگی المپیک جوانان شد
ده‌بزرگی قهرمان کشتی فرنگی المپیک جوانان شد

ده‌بزرگی قهرمان کشتی فرنگی المپیک جوانان شد

امیررضا ده‌بزرگی به مدال طلای وزن ۴۵ کیلوگرم کشتی فرنگی بازی‌های المپیک ۲۰۱۸ جوانان آرژانتین دست یافت و محمد نصرتی، دیگر نماینده ایران نیز برای کسب دومین مدال طلا به روی تشک می‌رود.

image.png

به گزارش کسب و کار نیوز، در جریان رقابت‌های کشتی فرنگی بازی‌های المپیک جوانان ۲۰۱۸ که در شهر بوینس‌آیرس آرژانتین در حال برگزاری است، امیررضا ده‌بزرگی، فرنگی‌کار وزن ۴۵ کیلوگرم ایران به مدال طلا رسید.

ده‌بزرگی در کشتی نخست با نتیجه سه بر یک ادموند نازاریان از بلغارستان را شکست داد و در کشتی دوم نیز با نتیجه ۹ بر صفر محمد شعبان از مصر را مغلوب کرد و راهی دیدار فینال شد.

 وی در این دیدار در مصاف با رنزو پرالتا گنزالس از کشور اکوادور با نتیجه هشت بر صفر به پیروزی رسید و به مدال طلا دست یافت.

محمد نصرتی، دیگر نماینده کشتی فرنگی ایران در وزن ۹۲ کیلوگرم نیز تا ساعاتی دیگر برای کسب مدال طلا به مصاف عثمان آیایدین از ترکیه می‌رود.

نصرتی پیش از این در دیدار نخست با نتیجه پنج بر صفر فرناندو آلوز از برزیل را مغلوب کرد و در دیدار دوم نیز با نتیجه پنج بر سه از سد محمد اولویف از روسیه گذشت و به دیدار فینال راه یافت.

ایران با دو فرنگی‌کار و با سرمربیگری فرشاد علیزاده در این رقابت‌ها حاضر شده است.

این مسابقات در هر وزن با حضور شش نفر و به صورت جدول نوردیک و در دو گروه برگزار می‌شود که نفرات برتر هر گروه به دیدار فینال و نفرات دوم نیز به دیدار رده‌بندی راه می‌یابند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

چطور از دیجی‌کالا ارزان‌ترین کالاها را بخریم؟

به گزارش کسب و کار نیوز، وقتی دنبال یک کالا می‌گردید و نامش را در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.