به گزارش کسب و کار نیوز، اظهار کرد: در این تحقیق به مقایسه تصویر سه دانشکده و دو گروه دانشجویان سال اول و دوم پرداخته و تفاوت آنها با یکدیگر مورد مقایسه قرار گرفت.
وی تصریح کرد: تمامی دانشجویان با توجه به انتظارات خود تصاویر ذهنی متفاوتی از دانشگاه دارند بنابراین برای نخستین بار نیازهای مصرف کنندگان و بازار هدف در دانشکده آموزش عالی مطرح شده تا در راستای بقا از طریق ایجاد ارزشهای متفاوت گامی برداشته شود.
این دانشجو افزود: از آنجایی که دانشگاهها به جذب دانشجو و داشتن تصاویر ذهنی متمایز با دیگر دانشگاهها برای افزایش رقابت اهمیت میدهند بنابراین مجموعه میتواند با برندسازی از ظرفیتهای بالقوه آموزش عالی با ارزشترین تصویر ذهنی را در بین رقبا ایجاد کند.
وی با اشاره به اینکه میتوان در ادبیات بازاریابی از واژه برندسازی برای تاثیرگذاری بیشتر استفاده کرد، گفت: یک برند خوب برای موسسات آموزش عالی به کیفیت، محصول و خدمات خوب وابسته است بنابراین توجه به مساله برندسازی در حوزه دانشگاهها برای دستیابی به مزیت رقابتی ضروری محسوب میشود.
انتهای پیام