صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان / آغاز یازدهمین نمایشگاه فناوری نانو با حضور ۷۴ شرکت دانش‌بنیان
آغاز یازدهمین نمایشگاه فناوری نانو با حضور ۷۴ شرکت دانش‌بنیان

آغاز یازدهمین نمایشگاه فناوری نانو با حضور ۷۴ شرکت دانش‌بنیان

یازدهمین نمایشگاه در جشنواره‌ فناوری نانو با حضور معاون علمی‌وفناوری رییس‌جمهور و 160 نهاد امروز آغاز به کار کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از  ایسنا، یازدهمین نمایشگاه و جشنواره فناوری نانو از امروز ۲۱ مهر ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با حضور دکتر ستاری، معاون علمی‌و فناوری رییس‌جمهور و ۱۶۰ نهاد اجرایی ترویجی آغاز به کار کرد.

در این نمایشگاه علاوه بر حضور ۱۶۰ نهاد، ۷۴ شرکت محصولات خود را عرضه می‌کنند.

در این نمایشگاه نهادها در سه قالب نهادهای ترویجی شامل باشگاه دانش‌آموزی، فروشگاه کتاب تخصصی، انجمن‌های دانشگاهی و شرکت‌های آموزشی و مراکز علمی شامل آزمایشگاه‌ها، دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و پارک‌های علمی و فناوری و شرکت‌های صنعتی در ۱۲ بخش حضور می‌یابند.

به گزارش ایسنا، شرکت‌های صنعتی حاضر در یازدهمین نمایشگاه نانو شامل سازندگان تجهیزات، خودرو، آب و محیط زیست، بهداشت و سلامت، ساختمان، کشاورزی و بسته‌بندی، نانو مواد، نساجی، نفت و صنایع وابسته بازرگانی، شرکت‌های مشاوره‌ای و خدماتی و کارگزاران خدمات فناوری می‌شود.

همچنین هیات‌های خارجی از این نمایشگاه بازدید خواهند داشت.

در حالی یازدهمین نمایشگاه نانو برگزار می‌شود که تاکنون ۴۹ کشور جهان مقصد صادرات محصولات فناوری ایران بوده که با این صادرات در سال ۹۶، ۶۲٫۴ میلیون دلار آورده مالی در کشور داشته است. در سال ۹۶ حجم بازار محصولات فناوری نانو، ۱۳۷۳۶ میلیارد ریال بوده است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.