صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / نعیم‌آبادی: کره و ژاپن از اردوی اروپایی به جاکارتا آمدند
نعیم‌آبادی: کره و ژاپن از اردوی اروپایی به جاکارتا آمدند

رقابت های پاراآسیایی 2018 جاکارتا

نعیم‌آبادی: کره و ژاپن از اردوی اروپایی به جاکارتا آمدند

سرمربی تیم ملی گلبال ایران گفت: تیم های چین و ژاپن، دو سال در اردو حضور داشتند و از رقابت های جهانی سوئد، به جاکارتا آمده اند اما تیم ما تنها سه ماه در اردو بود و دیداری تدارکاتی را در این اردو برگزار نکرد.

گلبال بانوان

به گزارش کسب و کار نیوز به رقابت های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا، لیلا نعیم آبادی پس از پیروزی تیم ملی گلبال بانوان گفت: تیم تایلند از سال ۲۰۱۷ تا کنون پیشرفت زیادی داشته است اما ملی پوشان ما توانستند این تیم را مهار کنند و در جایگاه سوم آسیا قرار بگیرند.

او اضافه کرد: کسب این مقام راه را برای آینده گلبال بانوان باز کرد تا توجه بیشتری به تیم ما شود و بتوانیم در دوره های بعدی در رده های بالاتری قرار بگیریم. تیم های چین و ژاپن، دو سال در اردو حضور داشتند و از رقابت های جهانی سوئد، به جاکارتا آمده اند اما تیم ما تنها سه ماه در اردو بود و دیداری تدارکاتی را در این اردو برگزار نکرد. با این وجود توانستیم جایگاه سوم آسیا را به دست آوریم.

نعیم آبادی در مورد رفتار سرمربی تایلند در ثانیه های پایانی بازی گفت: سرمربی تایلند سعی می کرد با ایجاد وقفه در بازی، جریان دفاع ما را متوقف کند و بازی روانی را به نمایش بگذارد تا بازیکنان ما از نظر روحی آشفته شده و نتوانند از پیروزی خود دفاع کنند اما با آرامشی که به تیم داده بودند، رفتار این مربی شایسته نبود و در نهایت این ما بودیم که توانستیم از سد تایلند عبور کنیم.

سرمربی تیم گلبال بانوان در نهایت افزود: زمانی که تیم عقب بود، با ایجاد تغییرات تاکتیکی توانستیم نتیجه را به نفع خودمان تغییر بدهیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.