صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / شهادت اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی
شهادت اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی

شهادت اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی

منابع آگاه از به شهادت رسیدن یک اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی خبر دادند.

image.png

به گزارش کسب و کار نیوز، به نقل از خبرگزاری فلسطینی “معا”، باشگاه اسیران فلسطینی امروز (جمعه) در بیانیه‌ای اعلام کرد که “وسام عبد المجید نایف شلالده”، اسیر فلسطینی ۲۸ ساله در زندان‌های رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده است.

این باشگاه افزود: تا بدین لحظه هیچ اطلاعاتی درباره شرایط شهادت این اسیر فلسطینی در زندان “ایلون الرمله” در دست نیست.

بر اساس این بیانیه، این اسیر فلسطینی در سال ۲۰۱۵ بازداشت شد و به دنبال آن دادگاه‌ رژیم صهیونیستی وی را محکوم به هفت سال حبس کرده که شلالده سه سال از این هفت سال را سپری کرده بود.

باشگاه اسیران فلسطینی در ادامه بیانیه‌ خود آورده است، مقامات رژیم صهیونیستی صبح امروز خبر شهادت شلالده را به خانواده او داده و هیچ توضیحی درباره آن نداده‌اند و از خانواده این شهید فلسطینی خواسته‌اند که به مرکز پزشکی قانونی “ابو کبیر” مراجعه کنند.

این باشگاه در ادامه، مقامات رژیم صهیونیستی را مسؤول شهادت این اسیر فلسطینی دانست و تاکید کرد که جامعه بین‌الملل نیز درخصوص ادامه جنایات مقامات اسرائیلی در حق اسیران فلسطینی مسئول است، چراکه در مقابل آن سکوت اختیار کرده است.

بر اساس این بیانیه، شهید وسام شلالده چهارمین اسیر فلسطینی است که از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون در زندان‌های اسرائیل به شهادت رسیده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رئیس‌جمهور: فلسطین به مسئله اول جهان بشریت تبدیل شده است

به گزارش کسب و کار نیوز، وی با بیان اینکه مهمترین مسئله امت اسلامی، امروز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.