صفحه اصلی / دسته بندی نشده / سرمربی نود ارومیه: به خودباوری رسیده‌ایم/ تا سر حد توان با پرسپولیس می‌جنگیم
سرمربی نود ارومیه: به خودباوری رسیده‌ایم/ تا سر حد توان با پرسپولیس می‌جنگیم

سرمربی نود ارومیه: به خودباوری رسیده‌ایم/ تا سر حد توان با پرسپولیس می‌جنگیم

سرمربی تیم نود ارومیه می‌گوید تا جایی که بتوانیم و توانش را داشته باشیم با پرسپولیس مقابله می‌کنیم و یک بازی آبرومندانه را انجام می‌دهیم.

وحید بیاتلو سرمربی نود ارومیه

وحید بیاتلو سرمربی تیم نود ارومیه در گفت‌وگو با ایسنا، درباره پیروزی تیمش برابر آلومینیوم اراک در چارچوب هفته هفتم لیگ‌برتر اظهار کرد: در برابر آلومینیوم پرمهره بازی داشتیم. ما برای این بازی، دیدارهای قبلی این تیم اراکی را آنالیز کرده و نقاط ضعف و قوتشان را بررسی کردیم و از همان نقاطی که بررسی کرده بودیم، دو بار به گل رسیدیم. گل اول ما به نظر من صد درصد گل بود که داور آن را آفساید اعلام کرد ولی ۱۰ دقیقه بعد موفق شدیم گل پیروزی بخش خودمان را بزنیم و اولین پیروزی خود را به دست آوریم.

او ادامه داد: ما چهار بازی در جریان بازی گل نخوردیم. ما پنج هفته‌ است این تیم را گرفته‌ایم. هفته اولش هم که مقابل گل‌گهر بازی داشتیم تقریبا هیچ کاری نکردیم و فقط بازی را انجام دادیم. برگ برنده ما این است که هم خوب دفاع می‌کنیم و هم خوب حمله می‌کنیم. در بازی‌های گذشته هم چندین موقعیت گلزنی داشتیم اما نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم. در بازی‌های گذشته بچه‌های ما به خود باوری نرسیده بودند ولی در این بازی بازیکنان ما به خود باوری رسیدند و هواداران هم سنگ تمام گذاشتند و از تیم حمایت کردند و این دو عامل موجب شد تا این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

سرمربی تیم قشقایی شیراز اضافه کرد: ما از لحاظ فنی مشکلی نداریم. ادامه راه منوط به حمایت‌هایی است که انجام می‌شود و دور شدن از حاشیه‌هایی که وجود دارد. با این‌ها می‌توان به ادامه راه امیدوار بود.

بیاتلو درباره بازی این تیم با پرسپولیس در چارچوب رقابت‌های جام حذفی هم گفت: پرسپولیس به لحاظ آمار موفق‌ترین تیم در سه، چهار سال اخیر بوده است. برخی می‌گویند قشقایی شیراز این تیم را در جام‌حذفی شکست داده اما این اتفاق در زمین ناهموار شیراز رخ داده است. بازی کردن در ورزشگاه آزادی حتی برابر پرسپولیس نصفه و نیمه برای تیم‌های آسیایی هم سخت است. در بازی با الدحیل شما اگر نگاه کنید، این تیم چهار بازیکن اصلی خود را دراختیار نداشت ولی چون فوتبال ساده‌ای بازی ‌می‌کند و همه چیزش روی برنامه است و توان بدنی خیلی زیادی دارد، بازی کردن برابر این تیم بسیار سخت خواهد بود. پرسپولیس از لحاظ روحی در شرایط خوبی است و چون در جام حذفی در چند سال اخیر هنوز موفق به کسب جام نشده و انگیزه‌ زیادی برای این بازی دارند. ما هم تا جایی که بتوانیم و توانش را داشته باشیم با پرسپولیس مقابله می‌کنیم.

او ادامه داد: این بازی یک بازی ناشناخته است و نمی‌شود درباره‌اش صحبت کرد ولی سعی می‌کنیم یک بازی آبرومندانه انجام دهیم و موفق از این بازی بیرون بیاییم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

قانونی که به نفع هیچکس نیست

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شرق، کالاهای قاچاق و به قولی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.