صفحه اصلی / دسته بندی نشده / اعطای ۴۱۷ مجوز صید به هرمزگان
اعطای ۴۱۷ مجوز صید به هرمزگان

استاندار در ستاد مدیریت و راهبری اقتصاد مقاومتی هرمزگان:

اعطای ۴۱۷ مجوز صید به هرمزگان

استاندار هرمزگان بر لزوم واگذاری اراضی پرورش میگو در هرمزگان به تعاونی ها و شرکت های توانمند اقتصادی تاکید کرد.

صیادی

به گزارش کسب و کار نیوز، فریدون همتی در نشست ستاد مدیریت و راهبری اقتصاد مقاومتی استان هرمزگان شیلات را از بخش های مهم و بسیار تاثیرگذار در اقتصاد، اشتغال، تولید و صادرات استان هرمزگان دانست و بیان کرد: باید از تمامی ظرفیت‌ها برای رسیدن به هدف صادرات سالانه یک میلیارد دلار آبزیان و محصولات شیلاتی از هرمزگان استفاده کنیم.

وی ادامه داد: فعال شدن ظرفیت‌های حوزه شیلات می‌تواند مشکل بیکاری در هرمزگان را حل کند که نیاز است از این ظرفیت ویژه استان به شکل مطلوبی بهره ببریم.

استاندار هرمزگان افزود: این حوزه استراتژیک اقتصاد هرمزگان نیازمند سیاست گذاری مناسب است و باید راهبری مناسبی در این بخش برای دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی صورت گیرد.

همتی خواستار تشکیل اتاق فکر با حضور دانشگاهیان در حوزه شیلات هرمزگان شد و تصریح کرد: باید از فکر و ایده صاحبان نظر در این حوزه استفاده شود و با کمک آنها برنامه ریزی خوبی در این بخش صورت گیرد.

وی بر لزوم واگذاری اراضی پرورش میگو در هرمزگان به تعاونی ها و شرکت های توانمند اقتصادی تاکید کرد و گفت: در این بخش لازم است بررسی های دقیقی صورت گیرد و اراضی پرورش میگو به تعاونی های بالای ۵۰ نفر عضو و یا شرکت های توانمند واگذار شود تا بتوانند به نحو مطلوبی این کار را انجام دهند و اشتغالزایی کنند.

استاندار هرمزگان از اعطای ۴۱۷ مجوز صید به این استان خبر داد و اظهار داشت: پس از بازدید وزیر کشور از جزایر هرمزگان و با پیگیری های صورت گرفته پس از این سفر، تعداد ۴۱۷ مجوز جدید صید به هرمزگان اعطا شده که به جزایر و شهرستان های ساحلی استان اختصاص خواهد یافت.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

چطور از دیجی‌کالا ارزان‌ترین کالاها را بخریم؟

به گزارش کسب و کار نیوز، وقتی دنبال یک کالا می‌گردید و نامش را در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.