صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / کاکوش: مدالم را به حرم عبدالعظیم حسنی تقدیم می کنم
کاکوش: مدالم را به حرم عبدالعظیم حسنی تقدیم می کنم

مهدوی‌کیا 3 مدالش را به برادرش تقدیم کرد

کاکوش: مدالم را به حرم عبدالعظیم حسنی تقدیم می کنم

دارنده مدال برنز رقابت های W1 تیراندازی باکمان گفت: مدال برنز بازی های پاراآسیایی جاکارتا را به حرم عبدالعظیم حسنی و عنوانش را به هم تیمی‌هایم تقدیم می کنم.

مجید کاکوش

به گزارش کسب و کار نیوز از جاکارتا، مجید کاکوش پس از کسب مدال برنز بازی های پاراآسیایی جاکارتا اظهار داشت: دیدار رده بندی من برابر کره جنوبی سخت بود چون رقابت برای کسب مدال برنز سخت ترین مسابقه است چراکه شکست در این دیدار از دست دادن مدال است.

وی افزود: رقابت من در رده بندی به تیر طلایی رسید و وسط سیبل زدم و صاحب مدال برنز شدم. در این مسابقه فضای مسابقه را در دست گرفتم و به خوبی اداره کرده و قهرمان شدم.

کاپیتان تیم ملی تیراندازی باکمان ایران خاطرنشان کرد: در این مسابقات جای ابراهیم رنجبر کاپیتان سابق تیراندازی با کمان خالی است وی اسطوره و دوست صمیمی من است و اگرچه عنوان کاپیتانی تیم ملی متعلق به من است اما جای رنجبر خالی است و امیدوارم به تیراندازی باکمان برگردد. من آرامش و خوب بودن را از رنجبر گرفتم.

وی ادامه داد: از کسب عنوان قهرمانی زندی و سومی خودم در کلاس W1 بسیار خوشحالم و با انگیزه هم تیمی هایم به این عنوان دست یافتم.

کاکوش در پایان درخصوص اظهارات زندی هم تیمی اش گفت: در رقابت های بزرگ بهترینها قهرمان می شوند و به نظر من محمدرضا زندی شایسته کسب مدال طلا بود.

کماندار کشورمان همچنین از همکاران و خانواده اش به دلیل حمایت و پشتیبانی از وی تشکر کرد.

عذرا مهدوی‌کیا: هر ۳ مدالم را به بردارم تقدیم می‌کنم

بانوی پارادوومیدانی‌کار کشورمان هر سه مدالی که در بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ کسب کرد را به برادرش تقدیم کرد.

عذرا مهدوی کیا پس از دستیابی به مدال برنز ماده ۴۰۰ متر کلاس T13 مسابقات دوومیدانی بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا اظهار داشت: خدا را شکر مسابقات برای من به خوبی تمام شد و توانستم در دو ماده غیرتخصصی‌ام، پرتاب نیزه و دوی ۴۰۰ متر به مدال برسم. خیلی عالی بود و از این بابت خیلی خوشحالم.
وی در ادامه افزود: در دوی ۴۰۰ متر و پرتاب نیزه رکوردهایی زدم که انتظارش را نداشتم، اما در ماده ۱۵۰۰ متر انتظار بیشتری از خودم داشتم و باید رکورد بهتری می‌زدم. فکر می‌کنم علت آن آسیب‌دیدگی‌ام بود.

بانوی پارادوومیدانی‌کار کشورمان در خاتمه اظهار داشت: در اینجا از مربی خوبم آقای محسن ابراهیمی تشکر می کنم که برای من تلاش زیادی کرد و هر سه مدالی که در بازی‌های پاراآسیایی کسب کردم را به برادرم تقدیم می‌کنم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.