صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / پخش کننده اینترنتی جدید شیائومی معرفی شد
پخش کننده اینترنتی جدید شیائومی معرفی شد

پخش کننده اینترنتی جدید شیائومی معرفی شد

نسل جدید پخش کننده اینترنتی شیائومی به نام Mi Box S رونمایی شد که قرار است کیفیت 4K را برای اندروید تی وی به همراه دستیار صوتی گوگل با قیمت مناسب عرضه کند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از کالاسودا، چهارمین تولیدکننده بزرگ گوشی های هوشمند در دنیا همچنان برای رونمایی محصولات خود در آمریکا تردید دارد، اما به تازگی تصمیم گرفته است که گجت جدید شیائومی را برای پیش فروش در والمارت آمریکا آماده کند.

می باکس اس از سیستم عامل اندروید ۸٫۱ پشتیبانی می کند که امکان پخش تصاویر با کیفیت ۴k و صدای دالبی را برای کاربران فراهم می کند. جالب است بدانید که این دستگاه با همکاری گوگل تولید شده و دستیار گوگل و پخش کننده Chromcast را با خود به همراه دارد.

ویژگی های فنی پخش کننده می باکس اس
همچنین آن به یک پردازنده ۴ هسته ای، Android TV 8.1، پردازنده گرافیک چند هسته ای، ۲ گیگابایت رم، ۸ گیگابایت حافظه داخلی، پورت HDMI و بلوتوث ۴٫۲ مجهز شده که امکان پخش تصاویر ۴K و HDR را تا ۶۰ فریم بر ثانیه با صدای دالبی فراهم می کند و ۳۰۰۰ اپلیکیشن و کانال تلویزیونی را در اختیارتان می گذارد.

وزن سبک و کوچک می باکس اکس
این دستگاه وزن کمی دارد و تقریبا با ۱۴۷ گرم دستگاهی فوق العاده سبک و کوچک تلقی می شود. (برای مثال اپل تی وی ۴K ، ۴۲۵ گرم وزن دارد). با کمک این دستگاه می توانید به دنیای از محتوا از کانال های مختلفی از جمله یوتیوب، اسپاتیفای، نتفلیکس، اسلینگ تی وی، VUDU و … دست پیدا کنید.

پخش کننده اینترنتی جدید شیائومی معرفی شددیروز هم زمان با مراسم رونمایی گوگل و گوشی جدید خانواده پیکسل، این پخش‌ کننده اینترنتی Mi Box S، با قیمت ۶۰ دلار معرفی شد. این محصول هم اکنون برای کاربران آمریکایی است و در سایت والمارت قابل پیش خرید است، اما در تاریخ ۲۷ مهر به طور رسمی در بازار‌های جهانی عرضه می ‌شود.

تقریبا هر دستگاهی از گوشی ها تا تبلت ها با تکنولوژی smartcast دارای اتصال ساده ای شده است و ویژگی های از راه دور را به همراه زدن یک دکمه می تواند به تلویزیون شما آورد و توسط آن به محتوای تلویزیون دست پیدا کنید. یک میانبر نیز برای پخش زنده تلویزیونی در نظر گرفته است و همچنین دکمه گوگل اسیستنت نیز برای جست و جوی صدا به صورت آنلاین و کنترل دستگاه های خانگی هوشمند به کار خواهد رفت. این دستگاه به همراه سیستم صوتی پیشرفته دالبی و DTS عرضه می شود. کاربران امریکایی می توانند اقدام به پیش خرید این محصول کنند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.