صفحه اصلی / سرخط خبرها / شرایط مالی لیگ خوب نیست
شرایط مالی لیگ خوب نیست

شرایط مالی لیگ خوب نیست

ملی‌پوش ووشوی ایران در بخش ساندا گفت: شرایط مالی لیگ‌برتر تعریف زیادی ندارد.

 

معین تقوی در مورد فصل جدید لیگ‌برتر ووشوی باشگاه‌های کشور گفت: خوشبختانه در بازی‌های این هفته توانستیم در یک بازی به برتری برسیم و بازی دیگرمان هم به دلیل حاضر نشدن حریف برگزار نشد. در کل حریفان خوبی داشتیم و مبارزه‌های کیفیت خوبی را بین ووشوکاران شاهد بودیم.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، او همچنین در خصوص شرایط لیگ‌برتر  امسال نسبت به فصل گذشته، توضیح داد: نحوه برگزاری مسابقات لیگ هر سال نسبت به سال گذشته بهتر می‌شود، هر سالی که می‌گذرد باتجربه‌های لیگ بیشتر می‌شوند و همین مسئله باعث بالا رفتن سطح مسابقات است.

ملی‌پوش تیم ووشوی هیات هرمزگان در خصوص نحوه برگزاری تمریناتش با تیم باشگاهی‌اش نیز گفت: در حال حاضر برای برگزاری اردوهای آماده‌سازی تیم ملی جهت حضور در جام‌جهانی ووشو به تهران آمده‌ام. از فردا(چهارشنبه) ۱۸ مهر ۱۳۹۷ تمریناتمان را زیر نظر استاد اوجاقی شروع کنیم. مدال آوران قهرمانی جهان ۲۰۱۷ روسیه به جام‌جهانی اعزام می‌شوند که من در این مسابقات مدال طلا گرفتم.

او همچنین در پاسخ به این سوال که چه پیشبنی برا کسب نتیجه ملی‌پوشان ایران دارد؟ توضیح داد: به شخصه همه تلاشم را می‌کنم تا بهترین نتیجه را کسب کنم. مطمئنا هم تیمی‌ها نیز با تمام قوا عازم این مسابقات می‌شوند تا پرچم ایران را بالا ببرند.

دارنده مدال طلای ووشوی قهرمانی جهان ۲۰۱۷ روسیه، درمورد وضعیت مالی قراردادهای ووشوکاران در لیگ‌برتر امسال نسبت به سال گذشته، گفت: لیگ‌برتر ووشو از نظر مبلغ قراردادی بازیکنان چندان تعریفی ندارد و همه قراردادا مانند فصل‌های گذشته هستند.

ملی‌پوش ووشوی ایران در مورد پیگیری تمریناتش موقع تعطیلات، توضیح  داد: برنامه‌های تمرینی را از استاد اوجاقی دریافت می‌کردم و پیش از آغاز اردوها تمرینات را به صورت انفرادی و شخصی انجام می‌دادم تا افت نکنم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.