صفحه اصلی / دسته بندی نشده / شناسایی عوامل گرایش به ناهنجاری‌های اجتماعی در جامعه یک اولویت است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان:

شناسایی عوامل گرایش به ناهنجاری‌های اجتماعی در جامعه یک اولویت است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: در مسیر مقابله و یا پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی شناسایی عوامل افراد به ناهنجاری‌ها در جامعه یک اصل و اولویت است که باید بیشتر به آن پرداخت.

استانها/ آسیب‌های اجتماعی

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز اکرمی در نشست با هیئت اندیشه ورزان، عنوان کرد: چنانچه عوامل اصلی گرایش افراد به ناهنجاری های اجتماعی در جامعه شناسایی شود راه های مقابله و پیشگیری از آسیب های آن ساده‌تر خواهد شد.

وی اضافه کرد: ریشه کنی آسیب های اجتماعی آرزوی تمامی جوامع بشری است اما نباید تمامی انرژی را صرف آن کرد بلکه باید به دنبال راهی برای سلامت جامعه و دور نگه داشتن آن از معضلات اجتماعی بود.

اکرمی تاکید کرد: تصمیمات درست در عرصه های مختلف به ویژه اجتماعی می تواند در کاهش آسیب ها در جامعه موثر باشد و این نیازمند ایده، خلاقیت، کار جمعی و در کنار آن ممارست و پشتکار است.

وی با بیان اینکه فضای مجازی می تواند نقش موثری در آشنایی افراد با مضرات گرایش به ناهنجاری های اجتماعی داشته باشد، افزود: باید از ظرفیت شبکه های اجتماعی در فضای مجازی در راستای مقابله و پیشگیری از آسیب های اجتماعی با آگاه سازی افراد استفاده کرد.

اکرمی بر استفاده از تجربیات جهانی در زمینه مقابله و پیشگیری از آسیب های اجتماعی تاکید کرد و گفت: باید در این مسیر از تجربه بشری در کنترل آسیب های اجتماعی استفاده کرد تا بتوان با بهره گیری از آن‌ها و خرد جمعی تصمیمات عملی و کاربردی در این زمینه اتخاذ کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

قانونی که به نفع هیچکس نیست

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شرق، کالاهای قاچاق و به قولی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.