صفحه اصلی / استان ها / اردبیل / تصادفات منجر به فوتی در استان ۲۶ درصد کاهش یافته است
تصادفات منجر به فوتی در استان ۲۶ درصد کاهش یافته است

رئیس پلیس راهور استان اردبیل:

تصادفات منجر به فوتی در استان ۲۶ درصد کاهش یافته است

رئیس پلیس راهور استان اردبیل گفت: تصادفات منجر به فوت، درون شهری استان اردبیل در نیمه اول امسال 26 درصد کاهش یافته است.

تصادف

به گزارش کسب و کار نیوز، رحیم آقامحمدی در همایش همیاران پلیس در پارک بانوان اردبیل اظهار کرد: بیش از ۱۰۰ هزار همیار پلیس در استان اردبیل کارت شناسایی گرفته‌اند تا با کمک به پلیس در ارتقای فرهنگ ترافیکی در جامعه و بین خانواده‌ها تلاش کنند.

وی با بیان اینکه همیاران پلیس در حقیقت بازوی کمکی پلیس راهنمایی و رانندگی در انضباط بخشی به ترددها و رفت و آمدهای روزانه شهروندان هستند، خاطرنشان کرد: این همیاران پلیس هر جا که نیاز باشد به رانندگان خاطی هشدار و تذکر می‌دهند تا موارد ایمنی و ترافیکی را رعایت کنند.

رئیس پلیس راهور استان اردبیل بیان کرد: ما از ظرفیت همیاران پلیس در اجرای طرح نوروزی و سایر طرح‌های ترافیکی استفاده می‌کنیم و همواره یک تعامل خوب با ۱۰۰ هزار نفر از این همیاران برقرار کرده و سعی‌مان بر بهبود شرایط عبور و مرور و رانندگی همشهریان است.

آقامحمدی اصل آموزش را در آگاهی‌بخشی به افراد جامعه به ویژه رانندگان و مترددین را یادآور شد و افزود: ما از هر فرصتی استفاده می‌کنیم تا آگاهی اقشار مختلف جامعه را در حوزه ترافیکی ارتقا داده و به توانمندی آنها کمک کنیم.

وی با قدردانی از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل و شهرداری در اجرای مناسب این طرح به ویژه در مدارس منتهی به خیابان‌ها و جاده‌های پرتردد تصریح کرد: در این زمینه با ارائه برنامه‌های آموزشی در طول سال سعی بر این است تا دانش‌آموزان در گذر از خیابان‌ها و جاده‌ها موارد ایمنی را رعایت و به ارتقای سلامت خود کمک کنند.

در این همایش که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد از تعدادی از همیاران پلیس که به شکل فعال و موفق در یک سال گذشته همراه پلیس بودند با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

آبگرم‌ سرعین

تعطیلی آبگرم‌های سرعین تا اطلاع ثانوی

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حسن حسن‌پور امروز هفتم اسفند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.