صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / برگزاری نمایشگاه دستاوردهای نوآورانه دستگاه‌های اجرایی و مراکز علمی کاربردی
برگزاری نمایشگاه دستاوردهای نوآورانه دستگاه‌های اجرایی و مراکز علمی کاربردی

از سوی دانشگاه علمی کاربردی لرستان صورت می‌گیرد

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای نوآورانه دستگاه‌های اجرایی و مراکز علمی کاربردی

رئیس دانشگاه علمی کاربردی لرستان گفت: نمایشگاه دستاوردهای نوآورانه دستگاه‌های اجرایی و مراکز علمی کاربردی لرستان برپا می‌شود.

علمی کاربردی

دکتر سعید فرح‌بخش در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به برپایی نمایشگاه دستاوردهای نوآورانه دستگاه‌های اجرایی و مراکز علمی کاربردی استان، اظهار کرد: این نمایشگاه از ۲۱ تا ۲۵ مهرماه جاری در محل سالن ورزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان برپا خواهد شد.

وی بیان کرد: دستاوردهای نوآورانه ۱۳ دستگاه‌های اجرایی استان در قالب ۱۸ غرفه و ۱۷ مراکز علمی کاربردی در قالب ۱۸ غرفه در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

فرح‌بخش اضافه کرد: در مجموع این نمایشگاه ۳۵ غرفه خواهد داشت و در کنار آن روزانه کارگاه‌های آموزشی مرتبط با مباحث کارآفرینی برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی لرستان افزود: کارگاه‌های نقش رسانه در ترویج فرهنگ مهارت و اشتغالزایی، روش‌های راه‌اندازی کسب و کار، نقش فناوری اطلاعات و کاربرد آن در اشتغالزایی و خلاقیت و نوآوری در توسعه کسب و کار و کارآفرینی به ترتیب از روز شنبه تا سه‌شنبه ماه جاری برگزار خواهند شد.

وی گفت: در کنار این نمایشگاه دانشجویان، اساتید و پژوهشگران می‌توانند از خدمات کلینیک مشاوره اشتغال و کارآفرینی دانشگاه علمی کاربردی استان نیز بهره‌مند شوند.

فرح‌بخش با برشمردن محورهای این نمایشگاه افزود: معرفی توانمندی‌ها و ارائه دستاوردهای نوآورانه دستگاه‌های اجرایی و مراکز علمی کاربردی، معرفی کارآفرینی و مولدان کسب و کار، معرفی مشاغل و رشته‌ها قابل احراز دانشگاه و مشاغل خانگی و بومی از محورهای این نمایشگاه است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.