صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / بادامچی:‌ از دولت انتظار می‌رود از اقتصاددانان استفاده کند
بادامچی:‌ از دولت انتظار می‌رود از اقتصاددانان استفاده کند

/ضرورت مشورت دولت با اقتصاددانان/

بادامچی:‌ از دولت انتظار می‌رود از اقتصاددانان استفاده کند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: برای تصمیمات اقتصادی باید نظرات بخش خصوصی را لحاظ کنیم اما فکری نو و جدید در دولت دیده نمی‌شود و چشم انداز روشنی برآورد نمی‌شود و انتظار می‌رود که دولت از اقتصاددانان استفاده کند.

محمدرضا بادامچی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی

محمدرضا بادامچی، در گفت‌وگو با ایسنا، درباره نکات مطرح شده  در دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با سران قوا گفت: برای برون رفت از شرایط فعلی، باید نظر بخش خصوصی را در تصمیمات اقتصادی لحاظ کنیم؛ دولت باید متوجه شود که به بن بست رسیده است  و تصمیماتش نتوانسته راهگشا باشد، خصوصا در جریان بحران ارزی و با تصمیماتی که گرفتند کشور به سمت بحران اقتصادی می‌رود.

وی افزود: دولت باید از نظر بخش خصوصی و اقتصاددانان استفاده کند و این کار را نمی‌کند و مشخص است که تیم اقتصادی که معرفی کرده است افراد محدودی هستند و با دایره کوچکی مشورت و تصمیم گیری می‌کند.

نماینده مردم تهران در مجلس بیان کرد: فکری نو و جدید در دولت دیده نمی‌شود و چشم انداز روشنی برآورد نمی‌شود و انتظار می‌رود که دولت از اقتصاددانان استفاده کند. در کشور ما ۲۰ میلیون نفر تحصیلکرده وجود دارد  و با این وجود دولت دایره محدودی را گرفته و انتظار می‌رود از افراد صاحب نظر بیش‌تری استفاده کند.

انتهای پیام  

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.