صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / IOC مشکلی با قانون قانون منع به کارگیری بازنشسته‌ها ندارد
IOC مشکلی با قانون قانون منع به کارگیری بازنشسته‌ها ندارد

IOC مشکلی با قانون قانون منع به کارگیری بازنشسته‌ها ندارد

رییس کمیته ملی المپیک مسئولان روابط کمیته‌های ملی المپیک و ارتباطات سازمانی IOC در مورد قانون منع به کار گیری بازنشسته ها گفت و گو کرد.

IOC

‍ به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از کمیته ملی المپیک، سیدرضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک ایران  دیدار مجددی با مسئولان کمیته بین المللی المپیک داشت و  با «پره میرو» و «جروم» مسئولان روابط کمیته‌های ملی المپیک و ارتباطات سازمانی کمیته بین المللی المپیک IOC دیدار و گفتگو کرد.

پره میرو و جروم دو فرد مهم و‌اجرایی کمیته بین المللی المپیک IOC هستند که در اصل تمام روابط کاری کمیته‌های ملی المپیک دنیا با این نهاد بین المللی از سوی ایشان صورت می‌گیرد.

در ابتدای این دیدار که سومین دیدار رییس کمیته ملی المپیک کشورمان با آنان طی امسال بود صالحی امیری از همکاری خوب و تعامل ایجاد شده بین طرفین تقدیر و تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد که این رابطه با فعالیت هر چه بیشتر کمیته ملی المپیک ایران و ارائه گزارش از فعالیت‌ها به IOC بیشتر گردد.

محوریت این نشست بررسی موضوع منع بکارگیری بازنشسته‌ها بود که مدیران ارشد کمیته بین المللی المپیک خواستار توضیح و تشریح این مصوبه از سوی دکتر صالحی امیری شدند.

رییس کمیته ملی المپیک کشورمان نیز با توضیحات کامل خود و تشریح سیستم قانونگذاری در ایران، این مصوبه را از سوی مجلس و‌ پارلمان ایران و حکمی غیردولتی عنوان کرد.

صالحی امیری در این خصوص اظهار داشت: این موضوع در اصل قانونی است از سوی پارلمان( مجلس شورای اسلامی ایران) و‌ نه فقط برای ورزش، بلکه در تمام بخش‌های دولتی و غیر دولتی و بمنظور ایجاد تحرک و‌ تزریق خونی تازه در بدنه مدیریتی ایران صادر شده و پیاده سازی خواهد شد.

وی ادامه داد: شک نکنید که روند پیگیری این مصوبه در ورزش کاملا هماهنگ با منشورالمپیک و‌ اساسنامه فدراسیون‌ها، توسط اعضای مجامع عمومی فدراسیون‌ها بعنوان بالاترین نهاد تصمیم گیری هر رشته ورزشی در شرایطی کاملا دموکراتیک پیگیری خواهد شد.

مدیران کمیته بین المللی المپیک ضمن تقدیر و تشکر از دکتر صالحی امیری بابت ارائه این گزارش خواستار نظارت هر چه دقیق تر کمیته ملی المپیک بر روند اجرای این قانون و انتخاب افراد جدید در فدراسیون‌ها مطابق با اساسنامه مورد تایید IOC شدند و اعلام‌ داشتند در صورتی که مجامع عمومی فدراسیون‌ها در انتخاب فرد جدید محوریت کار را برعهده داشته باشند و روال قانونی انتخابات طی گردد، IOC مشکلی با این مصوبه و قانون ندارد.

در پایان این نشست و با رایزنی دکتر صالحی امیری مقرر شد تا چند طرح توسعه‌ای و پژوهشی از سوی کمیته ملی المپیک ایران آماده و‌ به IOC ارسال گردد تا با بررسی و‌ موافقت ایشان، تامین هزینه‌های طرح‌ها از سوی کمیته بین المللی المپیک مصوب و‌ پرداخت شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.