صفحه اصلی / دسته بندی نشده / گزارش ۵۵۲ مورد همسرآزاری به اورژانس اجتماعی آذربایجان غربی
گزارش ۵۵۲ مورد همسرآزاری به اورژانس اجتماعی آذربایجان غربی

مدیرکل بهزیستی استان اعلام کرد:

گزارش ۵۵۲ مورد همسرآزاری به اورژانس اجتماعی آذربایجان غربی

مدیر کل بهزیستی آذربایجان غربی گفت: زوجین دارای اختلافات خانوادگی بیشترین مراجعه کننده به اورژانس اجتماعی هستند.

همسرآزاری

سعید فریور در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: زوجین دارای اختلافات خانوادگی بیشترین مراجعه کننده به اورژانس اجتماعی هستند و بعد از آن زوجین متقاضی طلاق، همسرآزاری و کودکان  کار در رتبه های بعدی قرار دارند.

فریور با تاکید به اینکه مراکز مداخله در بحران های فردی و خانوادگی از سال ۷۹ با هدف به حداقل رساندن  زمان دسترسی مردم به منابع اجتماعی تاسیس شد و در سال های بعد به نام اورژانس اجتماعی تغییر نام داد، تصریح کرد: تعداد ۱۱۴ اورژانس اجتماعی و ۶ پایگاه خدمات اجتماعی در آذربایجان غربی خدمات رسانی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی علت به وجود آمدن بیشتر همسرآزاری و در نتیجه اختلافات خانوادگی است، خاطرنشان کرد: تربیت دینی و علمی فرزندان، رفع معضل بیکاری، آموزش‌های مناسب مهارت های اجتماعی از دوران کودکی در مدارس و حفظ هویت دینی و ملی از راه حل‌های منطقی جلوگیری از بسیاری از آسیب های اجتماعی است.

مدیر کل بهزیستی آذربایجان غربی اظهار کرد: از آغاز سال جاری تاکنون تعداد ۵۵۲  مورد گزارش همسرآزاری از   14 مرکز اورژانس اجتماعی در سطح استان گزارش شده است. بیش از ۱۲ هزار و ۴۹۱ تماس در شش ماهه  اول سال جاری با خط ۱۲۳ اورژانس اجتماعی انجام شده که بیشترین تماس ها در حوزه اختلاف خانوادگی و همسر آزاری بوده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

چطور از دیجی‌کالا ارزان‌ترین کالاها را بخریم؟

به گزارش کسب و کار نیوز، وقتی دنبال یک کالا می‌گردید و نامش را در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.