صفحه اصلی / سیاسی / سیاست خارجی و هسته ای / فراخوان مقاله برای سمینارهای سومین کنفرانس امنیتی تهران

فراخوان مقاله برای سمینارهای سومین کنفرانس امنیتی تهران

سومین کنفرانس امنیتی تهران با عنوان «امنیت منطقه ای در غرب آسیا، چشم انداز ثبات، همکاری و پیشرفت جمعی» در 23 و 24 دی ماه 1397 برگزار می شود.

کنفرانس امنیتی تهران

به گزارش کسب و کار نیوز، پیش از برگزاری کنفرانس اصلی در دی ماه، دو سمینار داخلی در ۲۶ آذر ماه و ۱۷ دی ماه برگزار خواهد شد. این سمینارها، چارچوبی اصیل و بومی برای بحث و بررسی مسائل منطقه ای، تبیین راهبردها و سیاست‌های امنیتی و خارجی جمهوری اسلامی ایران و طرح ایده ها و راهبردهای درون زا برای نیل به امنیت و پیشرفت جمعی خواهد بود.

سمینار اول با عنوان «صلح و ثبات در غرب آسیا؛ یک منطقه، یک سرنوشت» با همکاری مرکز مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت امور خارجه، شورای راهبردی روابط خارجی و مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری در چهار محور «منازعه و همکاری در منطقه»، «توسعه و همگرایی منطقه‌ای در غرب آسیا»، «راهبرد امنیتی کنشگران منطقه ای و فرامنطقه ای در غرب آسیا»، «ج. ا. ایران و نظم منطقه ای در حال ظهور درغرب آسیا» در ۲۶ آذرماه در محل مرکز مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت امور خارجه برگزار می شود.

سمینار دوم نیز با عنوان «سیاست‌های دفاعی- امنیتی همکاری‌جویانه در غرب آسیا» با همکاری دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی و مرکز مطالعات راهبردی دیپلماسی دفاعی وزارت دفاع در چهار محور «کنترل تسلیحات، الزامات منطقه‌ای و بین‌المللی»، «روندهای امنیت‌ساز منطقه‌ای؛ الگوهای همکاری دفاعی- امنیتی»، «مدیریت بحران‌ در غرب آسیا» و «سیاست و دیپلماسی دفاعی جمهوری اسلامی ایران در غرب آسیا» در ۱۷ دی ماه در محل دانشگاه مالک اشتر برگزار خواهد شد.

جزئیات دقیق این سمینارها در پوستر زیر قابل مشاهده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

اسلامی: تولید اورانیوم ۶۰ درصد از روز گذشته در فردو آغاز شد

به گزارش ایسنا محمد اسلامی در حاشیه بازدید از بیستمین نمایشگاه محیط زیست درباره واکنش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.