صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / عزت‌اللهی: اسکلت تیم‌ملی تغییر کرده ولی تفکر همان است
عزت‌اللهی: اسکلت تیم‌ملی تغییر کرده ولی تفکر همان است

عزت‌اللهی: اسکلت تیم‌ملی تغییر کرده ولی تفکر همان است

بازیکن تیم‌ملی می‌گوید اگر همه کنار این تیم باشند می‌توانند با قهرمانی در جام‌ملت‌های آسیا خوشحالی را به تمام ایرانیان دنیا بدهند.

سعید عزت اللهی

به گزارش کسب و کار نیوز، سعید عزت‌اللهی در حاشیه تمرین امروز (چهارشنبه) تیم‌ملی اظهار کرد: برای مسابقات جام‌ملت‌ها آماده می‌شویم و بازیکنانی که لژیونر بودند از دیروز به تیم اضافه شدند. مثل همیشه هدفمان این است که با استفاده از بازی‌های دوستانه به آمادگی ایده‌آل برسانیم. بولیوی هم از تیم‌های نسبتا خوب آمریکای جنوبی است و شناخت خوبی از این حریف داریم. با این که می‌توانستیم حداقل دو بازی دوستانه داشته باشیم اما یک بازی دوستانه داریم و باید حداکثر استفاده را از این بازی بکنیم.

او افزود: مربی‌ای که بالای سر ماست نزدیک به هشت سال با اسکلت این تیم کار کرده است. بازیکنان باتجربه‌ای هم از گذشته با ما بودند که الان هم با ما کار می‌کنند. اسکلت تیم تغییر کردند اما تفکر و تاکتیک تیم تغییر نکرده است و مربی هم مانند گذشته بالای سر تیم است و باید روی نقاط ضعف و قوتمان کار کنیم تا به آمادگی کامل برسیم.

بازیکن تیم‌ملی در پاسخ به این سوال که کار تیم‌ملی با توجه به تدارک قدرتمند تیم‌های ژاپن، کره جنوبی، استرالیا و عربستان برای حضور در جام‌ملت‌های آسیا، چقدر کار تیم ملی سخت است توضیح داد: فکر می‌کنم خودتان جواب سوالتان را دادید. آن‌ها امکانات و بازی‌های تدارکاتی خوبی برایشان فراهم شده است و همه با ۱۰۰ درصد آمادگی می‌آیند. در نتیجه ۱۰۰ درصد کارمان سخت است. پس باید از الان در کنار هم باشیم و مانند جام‌جهانی کنار هم بودن را برای یک ماه مانده به رقابت‌ها نگذاریم. اگر از همین امروز هم شروع کنیم دیر نیست تا حداقل پس از چندین سال که قهرمان جام‌ملت‌ها نشدیم، بتوانیم این قهرمانی را برای کل کشور کسب کنیم. همانطور که در جام‌جهانی برای تمام ایرانیان خارج و داخل ایران باعث سربلندی شدیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.