صفحه اصلی / اجتماعی / جامعه و شهری / ایمن‌سازی غیرسازه‌ای مدارس منطقه ۱۰ با تنظیم سند مخاطرات

ایمن‌سازی غیرسازه‌ای مدارس منطقه ۱۰ با تنظیم سند مخاطرات

دبیر ستاد بحران منطقه ۱۰ از اجرای طرح تنظیم سند مخاطرات غیرسازه‌ای مدارس منطقه با همکاری آتش نشانی و اداره آموزش و پرورش خبر داد.

استانها/ مدرسه‌سازی

به گزارش کسب و کار نیوز،  محمد ابراهیم ملاصالحی  با تاکید بر ضرورت ایمن سازی مدارس گفت: طرح تنظیم سند مخاطرات غیرسازه ای مدارس منطقه با همکاری آتش نشانی و اداره آموزش و پرورش منطقه در قالب تنظیم چک لیست ایمنی و بر اساس بازدیدهای میدانی از بخش های مختلف مدارس در حال اجراست.

وی افزود: این طرح به همراه اجرای طرح مدرسه آماده شامل توصیه‌های ایمنی جهت کاهش مخاطرات به منظور عملیاتی شدن و اجرای آن در سه بازه زمانی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تدوین به مدارس ارائه می شود تا مسئولان مدارس از طریق راهکارها و توصیه ها بتوانند نسبت به کاهش خطرپذیری مدارس اقدام و شناسنامه ایمنی دریافت کنند.

ملاصالحی معیارهای بررسی ایمنی مدارس را مواردی چون بازدید از عملکرد سیستم برق، ایمنی گازکشی، تجهیزات مقابله با حریق، میزان آمادگی در برابر مخاطرات و … برشمرد و خاطرنشان کرد: در راستای ارتقای ایمنی مدارس بسیاری از مخاطرات شناسایی شده در مدارس با پیگیری و نظارت های مستمر قابل رفع می باشد.

بنا براعلام روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، وی یادآور شد: بازدید ایمنی مدارس به منظور تنظیم سند مخاطرات با همراهی عوامل آتش نشانی در دست اجراست.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

پیش‌بینی ۲۶ همت درآمد از محل جرایم در بودجه سال ۱۴۰۳ + جدول

به گزارش کسب و کار نیوز ، بر اساس جداول بخش دوم لایحه بودجه سال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.