صفحه اصلی / اقتصادی / بانک / استقبال چشمگیر کاربران از سامانه جدید موبایل بانک اقتصادنوین

روابط عمومي بانک اقتصادنوين اعلام کرد

استقبال چشمگیر کاربران از سامانه جدید موبایل بانک اقتصادنوین

با گذشت 2 ماه از معرفي سامانه "همراه نوين" تعداد کاربران و تعداد تراکنش‌هاي انجام شده از طريق اين سامانه با رشد فزاينده‌اي همراه بوده است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، همزمان با هفدهمین سالگرد تاسیس این بانک در مرداد ماه سال جاری، “همراه نوین” سامانه جدید بانک اقتصادنوین برای ارائه خدمات متنوع بانکی بر بستر تلفن همراه با قابلیت‌های ویژه و منحصر به فرد رونمایی شد که این سامانه با استقبال قابل توجه مشتریان و کاربران همراه بوده است به گونه‌ای که تعداد کاربران و نیز تعداد تراکنش‌های انجام شده از طریق این سامانه نظیر انتقال وجه، پرداخت قبض، دریافت موجودی و صورت‌حساب، خرید شارژ و غیره در بازه زمانی ۲۰ مرداد تا ۱۵مهر ۱۳۹۷، نسبت به ماه‌های گذشته رشدی فزاینده را تجربه کرده است.
این سامانه قابلیت اجرا بر روی سیستم عامل‌های Android و IOS را دارد و از جمله امکانات جدید آن می‌توان به امکان اجرای نسخه بر روی ساعت‌های هوشمند، امکان دسته‌بندی و گزارش‌گیری تراکنش‌ها در منوی مدیریت مالی، امکان اسکن کارت و ورود اتوماتیک اطلاعات کارت، امکان خرید شارژ آنی، امکان مشاهده و پرداخت تسهیلات و مکان‌یابی شعب و خودپردازهای بانک اقتصادنوین اشاره کرد.
بر اساس این گزارش وجه تمایز سامانه همراه نوین با سایر سامانه‌های مشابه در بازار، فراهم آوردن زیرساخت‌های لازم برای ارائه طیف گسترده‌ای از خدمات الکترونیک نوآورانه توسط بانک و کسب و کارهای کوچک و متوسط است که این خدمات در نسخه‌های آتی به تدریج توسعه یافته و در اختیار مشتریان ارجمند قرار خواهد گرفت.
مشتریان بانک اقتصادنوین و هموطنان عزیز می‌توانند برای دریافت این سامانه و آگاهی بیشتر از خدمات نوین آن به تارگاه اصلی بانک اقتصادنوین به نشانی www.enbank.ir/mobile مراجعه نمایند. همچنین کارشناسان مرکز ۲۴ ساعته ارتباط با مشتریان بانک اقتصادنوین به شماره ۴۸۰۳۱۰۰۰-۰۲۱ و شعب این بانک در سراسر کشور آماده راهنمایی مشتریان در استفاده از این سامانه هستند.

همچنین مطالعه کنید:

تامین مالی ۳۵۰ همتی از طریق ابزارهای تأمین مالی زنجیره‌­ای در سال ۱۴۰۳

به گزارش کسب و کار نیوز، این بانک در راستای مأموریت خود مبنی بر تنظیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.