صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / دو طلای شطرنج نابینایان در پاراآسیایی قطعی شد
دو طلای شطرنج نابینایان در پاراآسیایی قطعی شد

دو طلای شطرنج نابینایان در پاراآسیایی قطعی شد

مسابقات دور ششم شطرنج نابینایان وکم بینایان در دو بخش آقایان و بانوان عصر امروز پیگیری شد و دو مدال طلا در گروه b2 و b3 بانوان در هر دو بخش تیمی و انفرادی برای ایران مسجل شد.

شطرنج نابینایان و کم‌بینایان

به گزارش کسب و کار نیوز از جاکارتا، در مسابقات دور ششم شطرنج آقایان و در گروه b1 عرفان محمدعلیزاده حریف خود را شکست داد، حسن قدیری و مهدی رومی فرد از حریفان خود شکست خوردند. تیم ایران در این گروه در  رده پنجم قرار دارد و فردا برای کسب مدال برنز تلاش می کند.
در گروه b2 و b3 آقایان، امید کریمی با تساوی ارزشمند در برابر خاشیموف قزاقستانی، در یک قدمی قهرمانی و کسب مدال طلا قرار گرفت. مجید باقری نیز با پیروزی ارزشمند خود تیم ایران را به صدر جدول این گروه باز گرداند. همچنین علیرضا قورچی بیگی از حریف خود شکست خورد. تیم مردان ایران در این گروه فردا برای عنوان قهرمانی به مصاف حریفان خود می رود.
در مسابقات b1 بانوان، لیلا زارعزاده با شکست از حریف خود از کورس قهرمانی باز ماند. ملیحه صفایی و زهرا محمدی راد حریفان خود را شکست دادند. تیم ایران فردا برای مدال برنز بخش تیمی تلاش می کند.
در مسابقات گروه b2 و b3 بانوان، عاطفه نقوی با تساوی در برابر فریبا زنده بودی و فاطمه برقول با پیروزی مقابل حریف خود، صدر جدول را کاملاً از آن ایران کردند. بنابر این، مدال طلای تیمی و انفرادی شطرنج بازان ایران در این گروه قطعی شده است و  هر سه نفر شانس مدالهای دیگر را نیز دارند.
فردا پس از برگزاری دور هفتم مسابقات شطرنج و اهدای مدال، رقابت های بخش سریع آغاز می شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.