صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / جلسه اعضای کمیسیون اجتماعی با مسئولان بانک رفاه برای ارائه راحت‌تر تسهیلات
جلسه اعضای کمیسیون اجتماعی با مسئولان بانک رفاه برای ارائه راحت‌تر تسهیلات

جلسه اعضای کمیسیون اجتماعی با مسئولان بانک رفاه برای ارائه راحت‌تر تسهیلات

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: اعضای کمیسیون اجتماعی در جلسه با مسئولان بانک رفاه پیشنهاد دادند تا تسهیلات بانک راحت‌تر از طریق نمایندگان در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

کمیسیون اجتماعی مجلس

محمدرضا بادامچی در گفت‌وگو با ایسنا درباره جلسه امروز (سه‌شنبه) این کمیسیون گفت: اعضای کمیسیون اجتماعی امروز به بانک رفاه رفتند و در جریان روند کارهای این بانک قرار گرفتند و درباره نحوه همکاری‌هایی که می‌تواند در اشتغالزایی مناطق به نمایندگان کمک کنند، بحث شد تا مردم بتوانند از تسهیلات در زمانی که نیاز دارند، استفاده کنند.

وی افزود: ما پیشنهاد کردیم که تسهیلات بانک راحت‌تر در اختیار متقاضیان قرار گیرد. در این باره به نتایج مثبتی رسیدیم و بنا شد در ۱۵ روز آینده مدیران بانک این مساله را بررسی کنند که چه تسهیلاتی می‌توانند در اختیار نمایندگان بگذارند تا نمایندگان بتوانند به مراجعین در مواقعی که لازم است با تشریفات کمتر کمک‌های لازم را بدهند.

نماینده مردم تهران در مجلس همچنین تصریح کرد: خیلی‌ از مردم هستند که می‌خواهند کارهای کوچکی را  انجام دهند و برای اعطای تسهیلات برای انجام این کارها بنا شد از طرف بانک کمک شود؛ البته این کار برای بانک سخت است.

این نماینده مردم تهران در مجلس درباره جلسه کمیسیون اجتماعی با محمدباقر نوبخت، رییس سازمان برنامه ریزی و پرویز فتاح رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) درباره نحوه پرداخت بسته‌های حمایتی گفت: به دلیل اینکه آقای نوبخت صبح در مجلس بودند و بعدازظهر برنامه دیگری داشتند، این جلسه به بعد موکول شد که تاریخ آن مشخص نیست.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.