صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / بررسی عملکرد شهرداری تهران در کمیسیون عمران

بررسی عملکرد شهرداری تهران در کمیسیون عمران

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از بررسی گزارش عملکرد شهرداری تهران با حضور شهردار تهران در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

کمیسیون اقتصادی مجلس

سید ابولفضل موسوی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون عمران مجلس بیان کرد: بحث اول کمیسیون بررسی طرح چند تن از نمایندگان در خصوص اصلاح بندهایی از قانون بودجه بود. در یک بند از این طرح آماده بود، زمانی که پروژه‌ای آغاز می‌شود در صورت مواجه شدن با کمبود بودجه از محل تهاتر قیر هزینه تکمیل پروژه داده شود که در کمیسیون نیز به تصویب رسید.

وی در ادامه گفت: در بندی دیگر از این طرح آمده بود که از محل فروش اموال و دارایی و زمین‌های سازمان ملی مسکن تهاتری برای تامین هزینه پروژه‌های نیمه کاره صورت گیرد که کمیسیون با این قسمت مخالفت کرد.

نماینده مردم یزد در مجلس ادامه داد: برنامه دوم کمیسیون دعوت از فرمانده نیروی انتطامی بود که در این جلسه به دلیل زحمات نیروی انتظامی و راهداری در برقراری امنیت در جاده‌ها در سفرهای نوروزی و تابستان ۹۷، لوح تقدیری به فرمانده نیروی انتطامی و سه تن از نیرو های پلیس راهور داده شد.

وی تصریح کرد: در ادامه جلسه شهردار تهران حضور یافتند و گزارشی از عملکرد شهرداری ارایه کردند که بر اساس آن حدود ۵۶ هزار میلیارد بدهی از دوره قبل برای این دوره برجا مانده است که رقم سنگینی است. در ادامه گزارش نیز دیگر برنامه های شهرداری در حوزه عمرانی و اجتماعی بررسی شد و قرار شد تا در جلسه بعدی برنانه های شهرداری با حصور شهردار نیز مورد بررسی قرار گیرد.

موسوی در پایان گفت: نکته حائز اهمیت این بود که آقای آخوندی در جلسه امروز حضور پیدا کردند؛ البته حضور ایشان به منظور بررسی استیضاح ایشان نبود. اما این حضور حاکی از آن است که بحث استعفای ایشان که چندی پیش مطرح شده بود صحت ندارد و فعلا مطرح نیست‌. تعدادی از نمایندگان نیز در حال تهیه نامه‌ای برای ارسال به رییس جمهور برای پایان دادن به شایعات استعفای وزرا و تدوام حضور آقای آخوندی در وزارت راه و شهرسازی بودند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.