صفحه اصلی / دسته بندی نشده / اوجاقلو: انتظارم داشتم به مدالی بهتر از برنز دست پیدا کنم / جو مسابقه مرا گرفت

اوجاقلو: انتظارم داشتم به مدالی بهتر از برنز دست پیدا کنم / جو مسابقه مرا گرفت

پارادوومیدانی‌کار مدال‌آور ایران انتظار داشته است در بازی‌های پاراآسیایی 2018 مدالی بهتر از برنز کسب کند.

به گزارش کسب و کار نیوز از اندونزی، احمد اوجاقلو پس از دستیابی به مدال برنز کلاس T45/46/47 ماده دوی ۲۰۰ متر مسابقات دوومیدانی بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ ضمن بیان این مطلب، اظهار کرد: این برای دومین بار است که حضور در بازی‌های پاراآسیایی را تجربه می‌کنم. در دوره گذشته چهارم شده بودم، اما این بار به مدال برنز رسیدم.

وی در ادامه، خاطر نشان کرد: انتظار داشتم در این دوره عنوان و مدال بهتری کسب کنم، اما  متأسفانه نشد. جو مسابقات خیلی سنگین بود و نتوانستیم آنطور که باید و شاید عمل کنم. متأسفانه کار از دستم خارج شد.

پارادوومیدانی‌کار مدال‌آور ایران در پاسخ به این پرسش که چرا نتوانست عملکردی در خور انتظار خود داشته باشد، گفت‌:  من ورزشکار کم ‌تجربه‌ای نیستم، اما متأسفانه میدان بین‌المللی کم دیده‌ام. ورزشکار باید آنقدر در مسابقات بین‌المللی شرکت کند که در زمان مسابقات رسمی مشکلی نداشته باشد. امروز متأسفانه جو مسابقه مرا گرفت.

اوجاقلو در مقایسه بازی‌های پاراآسیایی اینچئون و جاکارتا نیز گفت: بازی‌های اینچئون در سطح کیفی خیلی خوبی برگزار شد و اصلاً قابل مقایسه با این دوره از بازی‌ها نبود.

وی در خاتمه تصریح کرد: من با رقیب چینی‌ام چند بار مسابقه داده بودم و می‌توانستم او را بگیرم. من در تمرینات رکوردهای بهتری را ثبت کرده بودم، اما امروز نتوانستم و نشد که به مدالی بهتر از برنز دست پیدا کنم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

قانونی که به نفع هیچکس نیست

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شرق، کالاهای قاچاق و به قولی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.