سه شنبه , ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / والورده: از گل زود هنگامی که دریافت کردیم ناراحت نیستم
والورده: از  گل زود هنگامی که دریافت کردیم ناراحت نیستم

والورده: از گل زود هنگامی که دریافت کردیم ناراحت نیستم

سرمربی بارسلونا اعلام کرد از گلی زود هنگامی که تیمش دریافت کرد ناراحت نیست.

ارنستو والورده

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از آس، بارسلونا یک‌شنبه‌ شب در هفته‌ هشتم لالیگا برابر والنسیا یک بر یک مساوی کرد. ارنستو والورده پس از بازی گفت‌: در نخستین حمله حریف دروازه‌مان باز شد. این اتفاق در حالی رخ داد حریف توانست از ضربه کرنر به گل برسد. به همین خاطر ما تقریبا از شروع بازی به دنبال تساوی کردن بودیم. حریف در حالی که یک بر صفر از ما پیش بود در ضد حملات خطرناک ظاهر می‌شد. کمی گیج شده بودیم اما با گذشت زمان و پس از به تساوی رساندن بازی فرصت پیروزی داشتیم. حریف فضای کافی به ما نمی‌داد و شرایط برای ما راحت نبود. در نهایت بازی با تساوی به پایان رسید.

سرمربی بارسلونا در ادامه‌ اظهار کرد: بازی کردن در مستایا سخت است. جو کاملا به نفع تیم میزبان است و اگر تیمی در ضد حملات خوب عمل کند آن تیم والنسیاست. این تیم می‌تواند از اشتباه‌هایتان بیشترین بهره لازم را ببرد. والنسیا در خط حمله از بازیکنان خطرناکی همچون کوین گامیرو، گونسالو گدس و چریشف بهره می‌برد. خوشبختانه مسی گل فوق‌العاده‌ای را به ثمر رساند.

سرمربی اسپانیایی افزود: هفته‌ سختی را پشت سر گذاشتیم، به خصوص در دیدار برابر لگانس٫ این تیم به ما ضربه زد. احساس می‌کنم در دیدار برابر والنسیا در مسیری قرار داشتیم که در لندن مقابل تاتنهام بازی کردیم. ما تلاش کردیم بازی مورد نظرمان را به نمایش بگذاریم و سعی کنیم این فاصله را حفظ کنیم اما بازی سختی داشتیم. کمی از این نتیجه‌ ناراحت هستم.

والورده در پایان گفت‌: چهار روز پیش بازی کرده بودیم اما آنها نیز پنج روز پیش به میدان رفته بودند. با این حال وقتی تیم حریف، شما را تحت فشار قرار می‌دهد شرایط برایتان سخت می‌شود. ما برابر تاتنهام خیلی زود به گل دست یافتیم اما در دیدار دیشب والنسیا به چنین گلی دست یافت به همین خاطر از این گل زود هنگام ناراحت نیستم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.