صفحه اصلی / اجتماعی / جامعه و شهری / پرداخت ۵۰ میلیارد تومان از معوقات شهرداری به بیمارستان‌ها طی یکسال گذشته
پرداخت ۵۰ میلیارد تومان از معوقات شهرداری به بیمارستان‌ها طی یکسال گذشته

مدیر عامل شرکت شهر سالم خبر داد

پرداخت ۵۰ میلیارد تومان از معوقات شهرداری به بیمارستان‌ها طی یکسال گذشته

مدیر عامل شرکت شهر سالم در بازدید از کودکان بیمارستان طبی کودکان، گفت: در سال گذشته ۵۰ میلیارد تومان از معوقات شهرداری به بیمارستان ها پرداخت شد.

بیمار بیماری بیمارستان کودک

به گزارش کسب و کار نیوز، چوبینه در بازدید از بیمارستان طبی کودکان ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: همکاری های بین بخشی موجب می شود کارها بهتر پیش برود. امیدوارم بتوانیم با افزایش دامنه ارتباطات شهرداری تهران و دانشگاه تهران شاهد اتفاقات بهتری باشیم.
وی با بیان اینکه بیماران این بیمارستان مهمان شهر تهران هستند، افزود: بهترین متخصصان کودک در بیمارستان طبی کودکان مشغول هستند. مراجعین به این بیمارستان از سراسر ایران می آیند و برخی از آن ها علاوه بر بیماری با مشکلات مالی هم درگیر هستند.
مدیر عامل شرکت شهر سالم ادامه داد: در مباحث پزشکی هر خدمتی که ایجاد شود برای تمام مردم ایران و شهر تهران است. در خصوص همراه سرای بیماران در اطراف بیمارستان امام خمینی و بیمارستان طبی کودکان هم می توانیم با شهردار منطقه ۶ وارد مذاکره شویم.
چوبینه با اشاره به اینکه در شرکت شهر سالم برای همکاری های بیشتر تلاش می‌کنیم با تمام بیمارستان ها قراردادی منعقد کنیم، گفت: تا کنون در این زمینه با ۱۰ بیمارستان قرارداد بسته ایم و قول می دهم معوقات شهرداری به بیمارستان ها را به موقع پرداخت کنیم.
بر اساس گزارش شهرنوشت، وی در بازدید از بخش های عفونی و خون بیمارستان طبی کودکان، به مناسبت روز کودک هدایای فرهنگی و نقدی به کودکان بیمار اهدا کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

نامه‌نگاری آقای وزیر برای کاهش صف «وام ازدواج»/ ازدواج سالانه۱۰ درصد افراد در «سن ازدواج»

به گزارش کسب و کار نیوز ،سینا کلهر در نشستی خبری همزمان با روز ازدواج، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.