صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران: داور بازی با اندونزی بسیار ضعیف بود
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران: داور بازی با اندونزی بسیار ضعیف بود

گزارش خبرنگار ایسنا از جاکارتا

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران: داور بازی با اندونزی بسیار ضعیف بود

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان گفت: داوری در دیدار امروز بسیار ضعیف بود و اشتباهات زیادی داشت.

دوومیدانی سومین دوره بازیهای پاراآسیایی

به گزارش کسب و کار نیوز به جاکارتا، فریبا سلیمانی سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران پس از پیروزی تیمش برابر تیم اندونزی بیان کرد: داوری در دیدار امروز ما برابر اندونزی بسیار عملکرد ضعیفی داشت و داور خط با سایر داوران هماهنگ نبود و اشتباهات زیادی را شاهد بودیم.

او ادامه داد: زمانی که تقاضای وقت استراحت فنی کردم داور دوم موافقت کرد و با وجودی که زنگ زده شد، داور خط متوجه نشد و به دلیل این که بازیکنانم به بیرون از زمین آمدند به من تذکر دادند و این در حالی بود که مشکل از داور بود. خطاهایی که امروز گرفته شد در سطح داوری جهان خطا نیست و مشخص نبود چرا برخی حرکات را برای هر دو تیم خطا می‌گرفت.

سلیمانی افزود: سعی می‌کنم در زمان برگزاری بازی به اشتباهات داوران توجه نکنم تا بازیکنانم تحت تاثیر قرار نگیرند و جو بازی از دست ما خارج شود اما در مجموع داوری عملکرد ضعیفی داشت.

سرمربی تیم ملی درباره عملکرد تیم اندونزی گفت: از قبل هم به بازیکنانم گفته بودم که اندونزی تیم خوبی است اما امروز این تیم عملکرد فوق العاده‌ای داشت و در ست نخست بازی با اختلاف امتیاز از ایران جلو بود. البته بازیکنان ما هم عملکرد خوبی داشتند و در ست اول بازی باخته را پیروز شدند. ملی‌پوشان ما در ست نخست با استرس بازی کردند و همین موضوع باعث شد تیم اندونزی خوب ظاهر شود و بازی بهتری داشته باشد اما در دو گیم دیگر بچه‌های ما توانستند در حد و اندازه‌های خودشان ظاهر شوند و در نهایت پیروز این دیدار باشند.

سلیمانی عنوان کرد: به دلیل این که مسابقات مردان و بانوان در یک سالن برگزار می‌شود زمانبندی مسابقات فشرده است و ساعت ۹ صبح برای شروع رقابت‌ها برای بازیکنان زود است چرا که از نظر بدنی آمدگی کامل ندارند. البته ما در این سالن پیش از شروع مسابقات چهار جلسه تمرین کردیم و با زمان و فضای سالن آشنا هستیم اما فشردگی رقابت‌ها توانایی جسمی بازیکنان را کاهش می‌دهد.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته گفت: فردا بازی مهمی برابر تیم چین داریم چرا که این تیم برای اولین بار نتوانست در رقابت‌های جهانی سهمیه پارالمپیک را دریافت کند و به طور حتم با تمام قدرت برای کسب قهرمانی به جاکارتا آمده و ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که بازی خوبی به نمایش بگذاریم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.