صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / دیدار هیأت جبهه پیشرو عربی با دستیار ویژه رئیس مجلس
دیدار هیأت جبهه پیشرو عربی با دستیار ویژه رئیس مجلس

دیدار هیأت جبهه پیشرو عربی با دستیار ویژه رئیس مجلس

اعضای جبهه پیشروی عربی برای حمایت از مقاومت؛ امروز (یکشنبه، ۱۵مهر ۹۷) با امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس و مدیرکل امور بین‌الملل مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

دیدار هیأت جبهه پیشرو عربی با حسین امیرعبداللهیان

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از خانه ملت، امیرعبداللهیان در این دیدار با انتقاد از رفتار آمریکا در منطقه و جهان، ابزار اصلی مبارزه آن‌ها با محور مقاومت و جمهوری اسلامی ایران را تهدید، تحریم، فشار سیاسی و جنگ روانی و تبلیغاتی برشمرد و بیان کرد: رژیم صهیونیستی آمادگی و جرأت ایجاد جنگ جدید در منطقه را ندارد. محور آمریکایی و رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند تا محور مقاومت را تضعیف کند و در این راه از همه ابزارها استفاده می‌کند.

دستیار ویژه رئیس و مدیرکل امور بین‌الملل مجلس شورای اسلامی با اشاره به رفتارهای عربستان و امارات در تأمین مالی برای تحقق طرح‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه، هدف عمده مثلث آمریکا – رژیم صهیونیستی و عربستان را تلاش برای به نتیجه رساندن معامله قرن عنوان کرد که برخی از تشنجات موجود در منطقه در راستای نیل به این هدف شکل گرفته است.

امیرعبداللهیان، ترامپ را تاجری متکبر توصیف کرد که در خفا به کشورهای منطقه نوید سقوط نظام جمهوری اسلامی ایران را می‌دهد، در تبلیغات و جنگ روانی، ایران را تهدید به جنگ می‌کند ولی در عمل برای مذاکره، اصرار و التماس می‌کند.

اعضای جبهه پیشرو نیز در این دیدار ضمن تقدیر از مواضع جمهوری اسلامی ایران در ارتباط با محور مقاومت، بر ضرورت بیداری و اتحاد کشورهای اسلامی و عربی در مبارزه با طرح‌های صهیونیستی علیه منطقه، تأکید کردند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.