صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / حمله هوایی ائتلاف ضد داعش به مناطق تحت سیطره داعش در استان دیرالزور

حمله هوایی ائتلاف ضد داعش به مناطق تحت سیطره داعش در استان دیرالزور

جنگنده ائتلاف آمریکا

به گزارش کسب و کار نیوز، به نقل از النشره، در نتیجه حمله جنگنده‌های ائتلاف ضد داعش به مناطق تحت سیطره داعش در شرق فرات در استان دیرالزور شماری از عناصر گروه تروریستی داعش کشته شدند.

در این راستا، منابعی در سوریه از تداوم درگیری‌ میان نیروهای سوریه دموکراتیک همپیمان آمریکا و اعضای داعش در همین منطقه خبر داده‌اند که آخرین بخش باقی مانده در دست داعش در شرق فرات است.

از سوی دیگر، منبعی در ارتش سوریه از دفع یورش عناصر گروه‌ تروریستی موسوم به “حزب ترکستانی” به مراکز نظامی در حومه شمالی استان “حماه” خبر داد.

این منبع اعلام کرد: یگان‌هایی از ارتش سوریه موفق شدند حملاتی را علیه گروه‌های تروریستی موسوم به “حزب ترکستانی” انجام دهند که در تلاش بودند با استفاده از اراضی کشاورزی به سمت مراکز نظامی در اطراف روستای “المنصوره” و “تل واسط ” در حومه شمالی “حماه” نفوذ کنند.

طبق گفته این منبع، این حملات منجر به دفع یورش اعضای این گروه تروریستی و کشته و زخمی شدن شماری از تروریست‌ها شد و بقیه اعضای آن به سمت مناطقی که از آنجا آمده بودند، فرار کردند.

یگان‌های ارتش سوریه روز شنبه نیز مانع نفوذ گروه‌های تروریستی وابسته به “گردان‌های العزه” به سمت مراکز نظامی در اطراف روستاهای “معرکبه” و “لحایا” شده بودند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مورگان استنلی پیش‌بینی کرد/ارزهای دیجیتال جایگزین دلار در تجارت اعضای بریکس می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بانک مورگان استنلی گزارشی با عنوان «دلارزدایی دیجیتال؟» منتشر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.