صفحه اصلی / اقتصادی / انرژی / ایران و عمان در بخش حفاری همکاری می‌کنند
ایران و عمان در بخش حفاری همکاری می‌کنند

ایران و عمان در بخش حفاری همکاری می‌کنند

فعالیت‎های دوجانبه میان شرکت حفاری شمال و وزارت نفت عمان با هدف صدور خدمات فنی و مهندسی و سرمایه‌گذاری شرکت‎های عمانی در طرح‎های عملیاتی بخش بالادستی صنعت نفت، گاز و حفاری گسترش می‎یابد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شانا, حمیدرضا گلپایگانی، مدیرعامل شرکت حفاری شمال روز یکشنبه ( ۱۵ مهرماه) با علی عبدالله الریامی، مدیر بازاریابی وزارت نفت کشور عمان دیدار و گفت‌وگو کرد.
در این دیدار بر گسترش فعالیت‎های دوجانبه میان شرکت حفاری شمال و وزارت نفت کشور عمان به‌منظور صدور خدمات فنی و مهندسی و انجام فعالیت‎های عملیاتی در عرصه صنعت حفاری و همچنین سرمایه‎گذاری شرکت‎های عمانی در بخش بالادستی صنعت نفت، گاز و حفاری تاکید شد.
مدیرعامل شرکت حفاری شمال ضمن تشریح فعالیت‎های انجام شده و تبیین تازه‌ترین دستاوردهای عملیاتی حفارمردان این شرکت در خارج از مرزهای کشور و چگونگی انتقال تجربیات آنان به منظور گسترش همکاری با شرکت‎های عمانی گفت: شرکت حفاری شمال درباره انجام هرگونه مشاوره فنی در بخش بالادستی صنعت نفت و گاز به‌ویژه صنعت حفاری در حوزه‎های خشکی و دریایی و صدور خدمات فنی و مهندسی به بازارهای بین‎المللی منطقه اعلام آمادگی کرد.
گلپایگانی با تاکید بر این‎که شرکت حفاری شمال حرکت رو به جلو و ایجاد شرایط و فضای توسعه‎ای فعالیت‎ها در داخل و خارج از کشور را هدف‎گذاری کرده است، افزود: همکاری‎های بین‎المللی در فراسوی مرزهای کشور این امکان را فراهم می‎سازد تا بتوانیم گامی موثر و مطلوب به منظور توسعه روابط دوجانبه برداریم.

همچنین مطالعه کنید:

امضای بزرگ‌ترین قراردادهای نفتی یک دهه‌ اخیر/افزایش ۴۰۰ هزار بشکه‌ای تولید نفت با توسعه ۶ میدان نفتی

به گزارش کسب و کار نیوز، قرارداد توسعه ۶ میدان نفتی کشور به ارزش بیش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.