صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / کارگروه دام، طیور و آبزیان راهکار حل مشکلات این بخش را ارائه خواهد کرد
کارگروه دام، طیور و آبزیان راهکار حل مشکلات این بخش را ارائه خواهد کرد

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس خبر داد:

کارگروه دام، طیور و آبزیان راهکار حل مشکلات این بخش را ارائه خواهد کرد

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: کارگروه دام، طیور و آبزیان کمیسیون کشاورزی، نسبت به ارائه راهکار مشخص جهت حل مشکلات مختلف دام و طیور، اقدام و نتیجه را جهت پیگیری به کمیسیون اعلام می‌کند.

کشتارگاه طیور

نورمحمد تربتی‌نژاد، در گفت‌وگو با ایسنا گفت: صنعت مرغ کشور بعد از صنعت نفت، بیشترین سرمایه‌گذاری را به خود اختصاص داده است اما با این وجود با مشکلاتی از قبیل عدم توانمندی سیستم تنظیم بازار در تعیین قیمت واقعی تولیدات مربوط و گرانی نهاده‌ها روبه‌رو هستیم که این صنعت را با مشکلات فراوان مواجه کرده است و فعالیت در این بخش را دچار ضرر و زیان نموده است.

تربتی‌نژاد افزود: این مشکلات آن‌قدر زیاد است که حتی بیم تعطیلی این صنعت و صنایع وابسته وجود دارد. جلوگیری از صادرات، افزایش قیمت خوراک مرغ و جوجه‌ی یک‌روزه و طولانی بودن دوره پرورش مرغ گوشتی، از عوامل موثر در این ارتباط هستند.

وی با اشاره به جلسه امروز(یکشنبه) کمیسیون کشاورزی که با حضور نمایندگان وزارت جهاد کشاورزی، وزارت صمت و فعالان و تولیدکنندگان این بخش برگزار شد، گفت: در این جلسه مقرر شد کارگروه دام، طیور و آبزیان کمیسیون کشاورزی با بررسی کارشناسانه و دقیق‌تر، نسبت به ارائه راهکار مشخص جهت حل مشکلات مذکور اقدام و نتیجه را جهت پیگیری به کمیسیون اعلام کند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.