صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / میرزایی: تعامل دولت با جریان‌های سیاسی خواسته‌های مردم را عملی می‌کند

میرزایی: تعامل دولت با جریان‌های سیاسی خواسته‌های مردم را عملی می‌کند

یک عضو فراکسیون امید مجلس گفت: برگزاری جلسات دولت با جریان‌های سیاسی می‌تواند منجر به تعامل بیشتر با دولت شود که نتیجه آن عملی شدن وعده‌های داده شده به مردم است.

جلال میرزایی

جلال میرزایی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به دیدار اخیر رئیس جمهور با طیفی از اصلاح طلبان بیان کرد: انتظار اصلاح‌طلبان بیشتر از این جلسه است و گله مندی‌هایی از آقای روحانی و دولت ایشان وجود دارد. چرا که برای آنها علامت سوال است که چرا علی رغم اینکه آقای روحانی مورد حمایت اصلاح طلبان بوده است دولت ارتباط منظمی با این طیف ندارد.

وی در ادامه بیان کرد: انتظار این بود که این جلسه زودتر برگزار می‌شد ولی اکنون نیز باید آن را به فال نیک گرفت. دولت نباید به حامیانش بی توجه باشد و باید ارتباط منظم و منطقی را با همه طیف‌ها برقرار کند. جریان اصلاح طلب یک گفتمان دارد که آن حمایت از اصلاحات در راستای منافع مردم است.

نماینده ایلام در مجلس ادامه داد: ما اگر به سمتی برویم که آقای روحانی در تصمیم گیری‌هایش با این طیف مشورت کند و این طیف احساس کند که تصمیم ساز هستند قطعا در مواجهه با مشکلات از دولت حمایت بیشتری می‌کند.

میرزایی در پایان گفت: ادامه این جلسات می‌تواند منجر به تعامل بیشتر و بیان شدن خواسته‌های مردم و عملی شدن وعده‌های داده شده به مردم شود. دولت باید ارتباط بیشتری با جریان‌های سیاسی داشته باشد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.