صفحه اصلی / اقتصادی / بانک / مراسم تودیع و معارفه مدیر شعب بانک ایران زمین
مراسم تودیع و معارفه مدیر شعب بانک ایران زمین

در استانهای البرز ، قزوین و زنجان برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه مدیر شعب بانک ایران زمین

مراسم معارفه مدير جديد و تكريم مدير سابق شعب بانك ايران زمين استان هاي البرز ، قزوین و زنجان با حضور معاون عملیات بانکی و مدير امور شعب استان ها و كليه روساي شعب تحت پوشش اين مديريت برگزار شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از  روابط عمومی بانک ایران زمین، در این مراسم هادی قدیمی ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد مدیر سابق استان گفت: استان البرز در اقتصاد کشور به عنوان یک استان استراتژیک شناخته می‌شود؛ این مهم سبب شده حساسیت و رقابت در جذب منابع و کسب موقعیت در میان بانکها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار باشد.

وی با اشاره به استراتژی بانکداری دیجیتال در بانک ایران زمین افزود: آنچه در بانکداری جدید از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، پرداختن به انتظارات مشتریان و ارتقا تجربه مشتری در استفاده از خدمات بانکی است. ما برای این منظور باید علائق و نیازهای مشتریان را شناسایی و بر همین اساس برنامه‌های خود را تنظیم کنیم.

قدیمی با اشاره به گرایش مردم به کانالهای دیجیتالی اظهار داشت: یکی از ابزاری‌هایی که در حال حاضر می‌تواند مزیت رقابتی برای ما ایجاد کند، همراه بانک ایران زمین است، که پرسنل باید ضمن آموزش بتوانند در عرضه آن به مشتریان موفق عمل کنند.

در ادامه حسینی کناروئی ضمن تقدیر از زحمات حسین کوروش پسندیده مدیر سابق، رئیسی ایرج رئیسی را به‌عنوان مدیر جدید استان‌های البرز، قزوین و زنجان، معرفی کرد.

همچنین مطالعه کنید:

تامین مالی ۳۵۰ همتی از طریق ابزارهای تأمین مالی زنجیره‌­ای در سال ۱۴۰۳

به گزارش کسب و کار نیوز، این بانک در راستای مأموریت خود مبنی بر تنظیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.