صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / هدف ورزشکاران فقط افتخارآفرینی است
هدف ورزشکاران فقط افتخارآفرینی است

سرپرست کاروان ایران در پاراآسیایی:

هدف ورزشکاران فقط افتخارآفرینی است

هادی رضایی گفت: ورزشکاران، خبرنگاران و مسئولان اجرایی سه ضلع مثلث برای کسب موفقیت در مسابقات پاراآسیایی هستند.

 

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، هادی رضایی، سرپرست کاروان ایران در خصوص شرایط ورزشکاران در دهکده مسابقات، گفت: یک کاروان بزرگ، مشکلات خاص خود را نیز دارد. اما خوشبختانه با همکاری سرپرستان، ورزشکاران و اعضای سفارت، توانستیم ۳۳۰ نفر را در ۱۷۰ اتاق اسکان دهیم. کلاس‌بندی ورزشکاران انجام شد و تمرینات آنها نیز در روز های گذشته به خوبی برگزار شده است. ورزشکاران خود را آماده مسابقات کرده‌اند کما اینکه برخی مسابقات از صبح روز شنبه پیش از مراسم افتتاحیه آغاز شده است.

رضایی در خصوص امکانات دهکده اظهار داشت: امکانات دهکده در حد متوسط و خوب است، البته هدف ورزشکاران کسب افتخارآفرینی در این مسابقات برای میهن عزیزمان است و امکانات تأثیر چندانی در این افتخار آفرینی ها ندارد.

سرپرست کاروان خودباوری و امید در خصوص چگونگی تغذیه ورزشکاران در روز های اخیر، گفت: در دو روز ابتدایی استقرار ورزشکاران مشکلاتی وجود داشت اما با رایزنی سرپرستان و سایر کشور ها این مشکلات تقریباً برطرف شده است. به نظر من، مسائل اینچنینی در مقایسه با امید و انگیزه ای که این ورزشکاران برای کسب افتخار دارند، بسیار کوچک است.

هادی رضایی در پایان ،خاطر نشان کرد: خبرنگاران رسانه، ورزشکاران و مسئولین اجرایی سه ضلع یک مثلث هستند که همگی برای کسب موفقیت در ایام برگزاری مسابقات پاراآسیایی تلاش می کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.