صفحه اصلی / اجتماعی / حوادث و انتظامی / حجم بالای تقاضای مشمولان برای خروج از کشور در اربعین حسینی
حجم بالای تقاضای مشمولان برای خروج از کشور در اربعین حسینی

حجم بالای تقاضای مشمولان برای خروج از کشور در اربعین حسینی

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت:حجم بالای تقاضای مشمولان برای خروج از کشور را برای اربعین حسینی در پیش داریم که با به کارگیری سامانه اینترنتی خروج از کشور،توانسته ایم تسریع در رسیدگی به درخواست آنان را فراهم کنیم .

سردار نوروزی

به گزارش کسب و کار نیوز، بهرام نوروزی با بیان این مطلب که هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است برای نمایش اقتدار پلیس و ارتقاء جایگاه آن در جامعه، اظهارکرد: خدمات دهی به مردم یک فرصت و نعمت الهی است و سازمان وظیفه عمومی ناجا همواره تلاش می‌کند در این مسیر، به بهترین شیوه ممکن پاسخگوی مردم باشد.

وی گفت: کارکنان این سازمان پیوسته در انجام وظایف خود پویا بوده و به دنبال تکریم ارباب رجوع و تسریع در رسیدگی به درخواست های آنان است.

سردار نوروزی بیان کرد: با ایجاد بسترها و پیگیری های مداوم، شاهد تحولات چشمگیری در تسهیل فرآیندهای سازمان وظیفه عمومی و شیوه خدمت رسانی به مردم هستیم؛ به نحوی که در نیمه نخست سال ۹۷ شاهدکاهش مراجعه کنندگان حضوری و افزایش رضایت مردم از خدمات این سازمان بوده ایم.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا ادامه داد: تلاش ما بر این است که در زمینه های مختلف، خدمات به نحوی ارائه شود که مشمولان بدون نیاز به مراجعه حضوری به وظیفه عمومی و از طریق سامانه اینترنتی بتوانند درخواست خود را ثبت و پیگیری کنند.

وی بیان کرد: هرساله در ایام اربعین حسینی(ع)، حجم بالای تقاضای مشمولان برای خروج از کشور را در پیش داریم که با به کارگیری سامانه اینترنتی خروج از کشور،توانسته ایم کاهش فرآیند صدور مجوز خروج از کشور و در نهایت تسریع در رسیدگی به درخواست مشمولان برای زیارت را فراهم کنیم .

بر اساس گزارش سایت پلیس، سردار نوروزی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اقدامات چشمگیر در ارائه مشاوره به مشمولان و خانواده های آنان در زمینه قوانین و مقررات خدمت وظیفه عمومی، گسترش بستر اینترنتی خدمات مشاوره ای پایگاه اطلاع رسانی سازمان وظیفه عمومی به نشانیwww.vazifeh.police.ir می باشد که موجب رفع ابهامات مشمولان و خانواده های آنان در اسرع وقت و بدون نیاز به مراجعه حضوری شده است.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا در خاتمه گفت: همچنین مشمولان در  سراسر کشور می توانند از طریق سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ به صورت شبانه روزی از قوانین و مقررات خدمت وظیفه عمومی مطلع شده و درصورت نیاز به مشاوره تخصصی، از طریق سامانه مذکور در ساعات اداری با کارشناسان وظیفه عمومی تماس حاصل کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مهارت‌آموزی ۱.۵ میلیون سرباز تاکنون/ ارائه تسهیلات مالی و شغلی به سربازان ماهر

به گزارش کسب و کار نیوز، سردار محمدجواد زاده‌کمند درباره فعالیت قرارگاه مهارت آموزی سربازان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.