صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان / تخفیف ۵۰ درصدی شرکت‌های خلاق برای حضور در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال
تخفیف ۵۰ درصدی شرکت‌های خلاق برای حضور در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال

تحت عنوان پاویون «ایران ساخت» صورت می گیرد؛

تخفیف ۵۰ درصدی شرکت‌های خلاق برای حضور در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال

با برپایی پاویون «ایران ساخت»در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال از حضور شرکت‌های خلاق در این رویداد با تخفیف 50 درصدی حمایت می‌شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال با هدف آشنایی هرچه بیشتر فعالان حوزه دیجیتال و شرکت‌های فعال با آخرین تحولات صورت گرفته در حوزه رسانه‌های دیجیتال از تاریخ ۱۰ الی ۱۵ آبان ماه در ۹ بخش اصلی و ۷ پاویون با حضور ناشران دیجیتال داخلی، تولیدکنندگان بازیهای رایانه‌ای، استارتاپ‌ها و کشورهای عضو سازمان اکو در مصلای تهران برگزار می‌شود.
بخش‌های  پایگاه‌های اینترنتی، نرم‌افزارهای تلفن همراه، محتوای دیجیتال، فناوری و دانش دیجیتال، بازی و هنرهای دیجیتال، شبکه‌های اجتماعی، کسب‌وکارهای نوپا، کودک و فضای مجازی  و بخش بین‌الملل، از جمله بخش‌های اصلی این نمایشگاه است. در این رویداد همچنین پاویونی با عنوان «ایران ساخت» برپا خواهد شد. این پاویون با چهار هدف و مأموریت تشکیل می‌شود. مأموریت نخست این پاویون به جهت شعار امسال حمایت از کالای ایرانی، تولید ملی، کالا و خدمات دانش‌بنیان خلاق و نوآور است.
پیرو پاویون «ایران ساخت» در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال، شرکت‌های خلاق می‌توانند با تخفیف ۵۰ درصدی (تا سقف ۲۰ میلیون ریال) برای اخذ غرفه برای حضور در این نمایشگاه تا تاریخ ۱۹ مهرماه، اقدام به ثبت‌نام کنند. مبلغ تخفیف ویژه شرکت‌های خلاق، پس از حضور و با ارائه مدارک حضور در نمایشگاه، به آنها پرداخت می شود.
فعالین شرکت‌های خلاق  برای بهره‌مندی از تخفیف در نظر گرفته‌شده در ثبت‌نام دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال، می‌توانند به پایگاه ثبت‌نام در نمایشگاه  به آدرس saramad.ir مراجعه کنند.
نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال به عنوان بزرگ‌ترین نمایشگاه ج.ا.ایران در حوزه محتوای فضای مجازی است که با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، با رسالت حمایت و هدایت جریان تولید و نشر محتوای فضای مجازی و مشارکت بخش خصوصی و با حضور برترین تولیدکنندگان و ناشران محتوا و ارائه‌دهندگان خدمات محتوایی حوزه رسانه‌های دیجیتال در تهران برگزار می‌شود.
ارتقای اقتصاد محتوا بالاخص اقتصاد فرهنگ و هنر با استفاده از بسترهای فناوری اطلاعات هدف اصلی این نمایشگاه است. رونق بخشی ارتباط تجاری کسب و کارها با یکدیگر و هم‌افزایی فعالان رسانه‌های دیجیتال و ارتباط مؤثر تولیدکنندگان محتوا از ویژگی‌های متمایز نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال است.
تسهیل گران، سرمایه‌گذاران، صاحبان محتوا و بسترهای خدماتی حوزه رسانه‌های دیجیتال می‌توانند از امکان حضور در نمایشگاه برای پیشبرد اهداف تجاری خود استفاده کنند. نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال تاکنون ۷ دوره در مصلای تهران، ۳ دوره در محل دایمی نمایشگاههای بین‌المللی تهران و یک دوره در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب برگزار شده است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.