صفحه اصلی / استان ها / خراسان رضوی / ایجاد ۶۵ هزار و ۵۲۱ شغل جدید در خراسان رضوی
ایجاد ۶۵ هزار و ۵۲۱ شغل جدید در خراسان رضوی

استاندار اعلام کرد:

ایجاد ۶۵ هزار و ۵۲۱ شغل جدید در خراسان رضوی

استاندار خراسان رضوی گفت: تاکنون 60 درصد از برنامه امسال برای ایجاد 110 هزار اشتغال محقق شده و 65 هزار و 521 شغل جدید در استان شکل گرفته است.

اشتغال

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رشیدیان در پانزدهمین جلسه کارگروه استانی اشتغال در مشهد ضمن تقدیر از همکاری دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران در حرکت بر مدار برنامه و تلاش برای تحقق اشتغال هدف‌گذاری شده برای امسال، اظهار کرد: تاکنون ۶۰ درصد از برنامه امسال برای ایجاد ۱۱۰ هزار اشتغال محقق شده و ۶۵ هزارو ۵۲۱ شغل جدید در استان شکل گرفته که تحقق آن موجب رفع بخش مهمی از دغدغه‌های جامعه خواهد شد، از این رو در اولویت کاری دستگاه‌های استان است.

وی با بیان اینکه وجود منابع انسانی و توانمند از جمله مزیت‌های استان است، عنوان کرد: باید از تمامی ظرفیت‌ها در حوزه جهاد مقدس اشتغال و کارآفرینی استفاده کرد. یکی از این ظرفیت‌ها، وجود پنج هزار نفر جویای کار از فرزندان شاهد و ایثارگر در استان است که باید در حوزه تسهیلات مشاغل حمایتی، این قشر دیده شوند.

رشیدیان گفت: نگاه ما در حوزه مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی، امدادی نیست و به دنبال توانمندسازی هستیم. سال گذشته، ۲۰ هزار نفر از مستمری‌بگیران استان، توانمند و از این ردیف خارج شدند.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به تفاهم صورت گرفته با رئیس کمیته امداد کشور مبنی بر اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای ایجاد ۱۵ هزار اشتغال، تصریح کرد: با تخصیص این اعتبار، آمار اشتغال افزایش و به هدف‌گذاری تعیین شده دست خواهیم یافت.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سفال و کاشی

مرمت ۱۰۰ قطعه سفال و کاشی زرین‌فام در سال ۹۸

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,مژگان موسی‌زاده با بیان این مطلب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.