صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / انتقاد رکابزن ملی پوش ایران: فدراسیون اصلا نمی‌داند حمایت یعنی چه!/ رکابزن چینی به وضعیتم خندید
انتقاد رکابزن ملی پوش ایران: فدراسیون اصلا نمی‌داند حمایت یعنی چه!/ رکابزن چینی به وضعیتم خندید

پس از موفقیت در تور دوچرخه سواری ایران-آذربایجان

انتقاد رکابزن ملی پوش ایران: فدراسیون اصلا نمی‌داند حمایت یعنی چه!/ رکابزن چینی به وضعیتم خندید

رکابزن ملی پوش ایران گفت: به دنبال این هستم یک تیم اروپایی خوب پیدا کنم و از ایران بروم چون کسی اهمیت نمی دهد، رکابزن چینی در تور دوچرخه سواری ایران- آذربایجان وقتی متوجه شد فقط همین مسابقه را شرکت کرده ام به من خندید.

دوچرخه سواری

به گزارش کسب و کار نیوز در باره تور آذربایجان بیان کرد: تور آذربایجان با وجود اینکه ابتدا در برگزاری آن اما و اگر آمد اما خوب برگزار شد و نمی توان بهانه‌ای گرفت. امیدوارم این تور همچنان پا برجا باشد چراکه همین یک تور دیگر برای ما مانده است. فقط مسئله‌ای که وجود داشت این بود که جوایز دلاری را پرداخت نکردند و گفتند بعد از جواب تست دوپینگ پرداخت می‌شود. این در حالی است که جواب‌ها حداکثر تا ۲۰روز دیگر می آید. البته ما سوال کردیم گفتند پاداش‌ها را به صورت ریالی پرداخت می‌کنند. از طرفی برخی امکانات را برای تیم‌های خارجی در نظر گرفتند، مثلا به آنها ماشین می دادند در حالی که تیم های ایرانی خودشان باید ماشین را تامین می کردند. وقتی ما تور ترکیه رفته بودیم شرایط برعکس بود یعنی میزبان تمام امکانات را برای تیم خودشان در نظر گرفته بود.

گنج خانلو با اشاره به اینکه بعد از تور ایران – آذربایجان وضعیت حضور رکابزنان ایرانی در مسابقات  مشخص نیست، تصریح کرد:  دنبال تیم خوب اروپایی هستم که از ایران بروم چون کسی اهمیت نمی دهد اما شدید مشکل ویزا داریم مگر اینکه فدراسیون حمایت کند که فدراسیون هم اصلا نمی داند حمایت یعنی چه. سال به سال عمرمان می گذرد اما کاری برایمان نمی‌کنند. وضعیت برگزاری لیگ هم صفر است.

او ادامه داد: در همین تور آذربایجان با رکابزنان کشورهای دیگر حرف می زدیم یکی می گفت تا الان ۱۵ هزار کیلومتر مسابقه رفته است. یکی دیگر می گفت تا الان در ۸ تور شرکت کرده  و یک رکابزن دیگر هم تعریف می کرد تیمش از همان اول ۱۵ مسابقه را برنامه ریزی می کند که در آن رکاب بزند. این در حالی است که برخی از آنها اصلا در حد و اندازه من هم نبودند. همچنین رکابزن چینی از من پرسید به مسابقات چین و اندونزی می آیم که گفتم نه و فقط همین تور ایران – آذربایجان بوده که در آن شرکت کردم بعد به من خندید و رفت. واقعا ما اصلا هیچ کارمان مشخص نیست و همین نتیجه ای که من در تور ایران – آذربایجان گرفتم هم برای خودم تعجب آور بود.

او در مورد اینکه فدراسیون رکابزنی را به قهرمانی جهان اعزام نکرد، گفت: من دوست داشتم در قهرمانی جهان شرکت کنم اما فدراسیون گفت ویزا نمی دهند درحالی که رییس فدراسیون ویزا گرفت و رفت و حالاهر حرفی هم که بزنیم ناراحت می شوند. اما کمپ سوییس قبلا رکابزنان زیر ۲۰سال را می گرفت اما فدراسیون آنقدر بدهی دارد که دیگر ایرانی ها را نمی خواهند البته فکر می کنم خود فدراسیون با هزینه خود بتواند ورزشکار بفرستد  اما این کار را هم انجام نمی دهد. فقط توقع دارند قهرمانی آسیا که می شود خوب پا بزنیم.

گنج خانلو افزود: دیگر روحیه ای برای کسی نمانده و دوچرخه سواری نابود شده است ما هم دیگر داریم زور آخرمان را می زنیم  امیدوارم که وضعیت درست شود. ما فقط می خواهیم فراموشمان نکنند و به مسابقات  و کاپ ها اعزام شویم.

انتهای پیام                    

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.